Wat vinden jullie hier van?

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Timster
Lid
Berichten: 229
Lid geworden op: 19 mar 2013, 18:19

Wat vinden jullie hier van?

Bericht door Timster »

Hoi,

Iemand heeft onderstaande tekening voor mij gemaakt wat uiteindelijk als tattoo achter op mijn arm moet komen. Ik ben even benieuwd wat jullie er van vinden. Setting is de dropping tijdens D-day. Is alles een beetje accuraat en zouden jullie dat er uit halen als je het zou zien?
Bijlagen
full_size_Tim_final.jpg
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Wat vinden jullie hier van?

Bericht door Kugelblitz »

Hmm, ben er persoonlijk niet helemaal weg van. De stijl past wel bij die van een tattoo, dat 'smoothe' effect. Daardoor zijn er echter wel weinig details en blijft hij vrij grof.
Het is duidelijk wat er gebeurt, maar dat het per se om D-Day gaat blijkt uit niets, zou elke andere dropping kunnen zijn. Afbeelding pakt me niet echt en lijkt ook meer op een plat plaatje. Vind het ook wat te veel dingen op een klein oppervlak.

Verder geen kritiek op de maker of op jou, maar ik zou hier persoonlijk niet de rest van m'n leven mee rond willen lopen. Ben echter ook geen tattoo-liefhebber.
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Gebruikersavatar
Timster
Lid
Berichten: 229
Lid geworden op: 19 mar 2013, 18:19

Re: Wat vinden jullie hier van?

Bericht door Timster »

Hoi. Ik waardeer zeker je mening en het is idd een klein oppervlak. Ik heb alleen achterop mijn arm nog plek namelijk haha. Er is idd niet veel detail en daar twijfel ik ook een beetje over. Ik vind het ook heel lastig om iets te vinden.
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Wat vinden jullie hier van?

Bericht door Kugelblitz »

Timster schreef:Hoi. Ik waardeer zeker je mening en het is idd een klein oppervlak. Ik heb alleen achterop mijn arm nog plek namelijk haha. Er is idd niet veel detail en daar twijfel ik ook een beetje over. Ik vind het ook heel lastig om iets te vinden.
Ja, ik zag je eerdere topic al. Is het niet beter om gewoon iets minder gedetailleerds op die plek te doen? Bijvoorbeeld een bepaald symbool of voorwerp dat symbool staat voor D-Day of de sfeer die je wilt oproepen?

Nogmaals, ik zou zelf niet snel een tattoo laten zetten, maar ik kan een goede afbeelding wel waarderen. Schilder en teken zelf al vele jaren. Zo'n heel landschap vind ik persoonlijk wel vrij heftig, maar als er weinig plek is, komt het sowieso minder goed tot z'n recht. Het bovenstaande plaatje doet wat nog kitscherig aan in mijn ogen.
Wellicht ook goed om het design qua stijl etc. een beetje af te stemmen op de tattoos die er al zitten?
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Gebruikersavatar
Timster
Lid
Berichten: 229
Lid geworden op: 19 mar 2013, 18:19

Re: Wat vinden jullie hier van?

Bericht door Timster »

Het is iets dat in ieder geval mijn interesse in de 2de wereldoorlog moet illustreren. D day is daar voor mij wel speciaal.in en de lege plek moet wel goed gevuld worden. Ik hoor altijd graag ideeën. :-)
Plaats reactie