Dood hitler

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Jorn.
Lid
Berichten: 284
Lid geworden op: 05 jan 2019, 16:17

Re: Dood hitler

Bericht door Jorn. »

Kijk en daarom vind ik dit een fijn forum
Want grote kans als ik dit ergens anders vraag grote kans dat me als neonazi beschouwen
Gebruikersavatar
Erik
Beheerder
Beheerder
Berichten: 5187
Lid geworden op: 20 aug 2004, 21:52
Locatie: Veluwe
Gegeven: 7 keer
Ontvangen: 51 keer

Re: Dood hitler

Bericht door Erik »

Je ziet het Jorn., we duikelen over elkaar heen met theorieën en wetenschap, je kunt alle kanten uit!
Er wordt veel gepubliceerd over 'verdwenen' mensen, dat is meteen na de oorlog al ontstaan. In een Lekturama-reeks werd het niet terugvinden van Martin Bormann al behandeld als 'een van de huidige mysteries'. Een paar jaar later, in 1972, werden zijn restanten teruggevonden en toen begon het mysterie pas goed!
Er is veel gepubliceerd! Lees je goed in!
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
Gebruikersavatar
jelmer04
Lid
Berichten: 126
Lid geworden op: 21 jan 2018, 14:39
Locatie: Surhuisterveen

Re: Dood hitler

Bericht door jelmer04 »

Precies!
Quansem Ilep ( Always First )
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Re: Dood hitler

Bericht door Charly1975 »

LDO schreef:Mijn vrouw zegt elke dag tegen me dat ze van me houdt... :lol:
Bijna nog een groter mysterie dan de dood van Hitler blijkbaar :lol:

Ik vind de theroriën over het wel of niet overleven van Hitler ook erg interessant, toch knap hoe men soms op basis van de waarheid (archief, ooggetuigen e.d.) toch hele mooie en plausibele aannames kunnen maken.

Gezien de ooggetuigen die aanwezig waren in de bunker t.t.v. zijn zelfmoord mogen we er vanuit gaan dat ie ook echt wel dood is.

Alhoewel de achterneef van de slager van mijn grootvader had gehoord van een vriendin van de Oostenrijkse soldaat die was ingekwartierd bij een gezin ergens in de buurt van de grens dat het zou kunnen zijn dat Hitler naar Antarctica is gegaan en aldaar is ingevroren. Daarbij moet wel gesteld worden dat deze soldaat er niet geheel zeker van was aangezien hij het had gehoord van een kennis die iemand kende van de familie van iemand uit Berlijn die dicht bij de bunker heeft gewoond voor de oorlog.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Erik
Beheerder
Beheerder
Berichten: 5187
Lid geworden op: 20 aug 2004, 21:52
Locatie: Veluwe
Gegeven: 7 keer
Ontvangen: 51 keer

Re: Dood hitler

Bericht door Erik »

Charly1975 schreef:Alhoewel de achterneef van de slager van mijn grootvader had gehoord van een vriendin van de Oostenrijkse soldaat die was ingekwartierd bij een gezin ergens in de buurt van de grens dat het zou kunnen zijn dat Hitler naar Antarctica is gegaan en aldaar is ingevroren. Daarbij moet wel gesteld worden dat deze soldaat er niet geheel zeker van was aangezien hij het had gehoord van een kennis die iemand kende van de familie van iemand uit Berlijn die dicht bij de bunker heeft gewoond voor de oorlog.
Ja, dat verhaal ken ik ook! Het is aan mij overgeleverd door een gevluchte diamantair uit Berlijn die het hoorde via een Zuidduitse soldaat die kennis had met een bewoner van de Vossstrasse die van een buurvrouw hoorde dat het zo gegaan was! Zo te horen exact dezelfde bron als die van jou! :lol:
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
Jorn.
Lid
Berichten: 284
Lid geworden op: 05 jan 2019, 16:17

Re: Dood hitler

Bericht door Jorn. »

Volgens mij heeft het YouTube kanaal “raar maar waar” of “10” daar ooit een video over gemaakt
Gebruikersavatar
davy
Lid
Berichten: 658
Lid geworden op: 03 jan 2005, 23:02
Locatie: België
Ontvangen: 2 keer

Re: Dood hitler

Bericht door davy »

Gisteren in de film Hellboy. Moest direct aan dit topic denken :) :)

Professor Broom: 1937: Hitler joins the Thule Society, a group of German aristocrats obsessed with the occult.
In 1938, he acquired the spear of Longinus, which pierced the side of Christ. He who holds it becomes invincible. Hitler's power increases tenfold.
1943: President Roosevelt decides to fight back. The Bureau of Paranormal Research and Defense is born.
1958: the Occult Wars finally come to an end with the death of Adolf Hitler.

John Myers: (Stops walking for a moment, pausing in thought) 1945, you mean. Hitler died in '45.

Professor Broom: (Amused) Did he now?
Jorn.
Lid
Berichten: 284
Lid geworden op: 05 jan 2019, 16:17

Re: Dood hitler

Bericht door Jorn. »

Oke dankje
Gebruikersavatar
LDO
Lid
Berichten: 956
Lid geworden op: 08 dec 2005, 11:19
Locatie: Katwijk
Gegeven: 39 keer
Ontvangen: 72 keer
Contacteer:

Re: Dood hitler

Bericht door LDO »

davy schreef:Professor Broom: (Amused) Did he now?

:lol: :lol: :lol:
Geweldig!
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Re: Dood hitler

Bericht door Charly1975 »

Erik schreef:
Charly1975 schreef:Alhoewel de achterneef van de slager van mijn grootvader had gehoord van een vriendin van de Oostenrijkse soldaat die was ingekwartierd bij een gezin ergens in de buurt van de grens dat het zou kunnen zijn dat Hitler naar Antarctica is gegaan en aldaar is ingevroren. Daarbij moet wel gesteld worden dat deze soldaat er niet geheel zeker van was aangezien hij het had gehoord van een kennis die iemand kende van de familie van iemand uit Berlijn die dicht bij de bunker heeft gewoond voor de oorlog.
Ja, dat verhaal ken ik ook! Het is aan mij overgeleverd door een gevluchte diamantair uit Berlijn die het hoorde via een Zuidduitse soldaat die kennis had met een bewoner van de Vossstrasse die van een buurvrouw hoorde dat het zo gegaan was! Zo te horen exact dezelfde bron als die van jou! :lol:
Op zich is dit natuurlijk ook wel beetje fout van mij (slash 'ons' .... Erik (...) ) omdat dit nu ook internet staat....en het dus voor waarheid aangezien kan worden...want wat op internet staat is immers waar.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Jorn.
Lid
Berichten: 284
Lid geworden op: 05 jan 2019, 16:17

Re: Dood hitler

Bericht door Jorn. »

Charly1975 schreef:
Erik schreef:
Charly1975 schreef:Alhoewel de achterneef van de slager van mijn grootvader had gehoord van een vriendin van de Oostenrijkse soldaat die was ingekwartierd bij een gezin ergens in de buurt van de grens dat het zou kunnen zijn dat Hitler naar Antarctica is gegaan en aldaar is ingevroren. Daarbij moet wel gesteld worden dat deze soldaat er niet geheel zeker van was aangezien hij het had gehoord van een kennis die iemand kende van de familie van iemand uit Berlijn die dicht bij de bunker heeft gewoond voor de oorlog.
Ja, dat verhaal ken ik ook! Het is aan mij overgeleverd door een gevluchte diamantair uit Berlijn die het hoorde via een Zuidduitse soldaat die kennis had met een bewoner van de Vossstrasse die van een buurvrouw hoorde dat het zo gegaan was! Zo te horen exact dezelfde bron als die van jou! :lol:
Op zich is dit natuurlijk ook wel beetje fout van mij (slash 'ons' .... Erik (...) ) omdat dit nu ook internet staat....en het dus voor waarheid aangezien kan worden...want wat op internet staat is immers waar.

Nee dit is zeker niet zo iedere gek kan er wat zetten bv napoleon is gevlucht met een tijdmachine en is nog steeds onder ons
Dus als dit op internet staat is het waar?
Gebruikersavatar
Erik
Beheerder
Beheerder
Berichten: 5187
Lid geworden op: 20 aug 2004, 21:52
Locatie: Veluwe
Gegeven: 7 keer
Ontvangen: 51 keer

Re: Dood hitler

Bericht door Erik »

Jorn. schreef:Dus als dit op internet staat is het waar?
Ironie is jou een beetje vreemd Jorn? :lol:
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
Jorn.
Lid
Berichten: 284
Lid geworden op: 05 jan 2019, 16:17

Re: Dood hitler

Bericht door Jorn. »

:roll: Af en toe
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Re: Dood hitler

Bericht door Charly1975 »

Even voor de duidelijkheid Jorn....Hitler is dood, morsdood, keidood, hartstikke dood, doder dan dood... en wel doordat hij (en zijn vrouw Eva) zelfmoord heeft gepleegd in de bunker in Berlijn. Hiervan zijn gewoon betrouwbare ooggetuige verslagen van. Ieder andere versie is pure fantasie, gebaseerd op halve waarheden of zelfs op basis van pure onwaarheden.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Jorn.
Lid
Berichten: 284
Lid geworden op: 05 jan 2019, 16:17

Re: Dood hitler

Bericht door Jorn. »

Ja oke maar er is zelf een programma “hunting hitler” waarde anders beweren
Maar ik weet ook wel dat hij dood is maar het is wel geinig om er naar te vragen op te zoeken en over na te denken
Plaats reactie