Dood hitler

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Jorn.
Lid
Berichten: 284
Lid geworden op: 05 jan 2019, 16:17

Dood hitler

Bericht door Jorn. »

Wilt iedereen die iets over de dood van hitler weet hier inzetten(ik ben geen nazi fan) maar ik interesseer me er wel in omdat er geruchten rond gaan op internet dat hilter nog leeft en ww2 overleefd heeft
Het mogen websites zijn maar als het maar feiten zijn wil er namelijk een duidelijk antwoord op
Iedereen alvast bedankt
Gebruikersavatar
jelmer04
Lid
Berichten: 126
Lid geworden op: 21 jan 2018, 14:39
Locatie: Surhuisterveen

Re: Dood hitler

Bericht door jelmer04 »

Ik weet de details niet maar ik ga ervan uit dat Hitler inmiddels wel dood is.
Daarnaast geloof ik eerlijk gezegd niet dat Hitler ooit naar bijvoorbeeld Argentinië gevlucht is......
Quansem Ilep ( Always First )
Jorn.
Lid
Berichten: 284
Lid geworden op: 05 jan 2019, 16:17

Re: Dood hitler

Bericht door Jorn. »

Ja oke het is onwaarschijnlijk maar is ik duidelijk heid wil zoek het op internet op maar daar is het heel vaag allemaal
Gebruikersavatar
jelmer04
Lid
Berichten: 126
Lid geworden op: 21 jan 2018, 14:39
Locatie: Surhuisterveen

Re: Dood hitler

Bericht door jelmer04 »

Waarom zoek je zelf niet?
Iedereen gelooft iets anders, dus dat ligt helemaal aan je zelf.
Quansem Ilep ( Always First )
Gebruikersavatar
bas.v.h.Wout
Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 mar 2019, 22:36
Contacteer:

Re: Dood hitler

Bericht door bas.v.h.Wout »

Na een kwartiertje flink op google zoeken kom je de wiltste verhalen tegen.
Het lastige ervan is: wat is er waarheid en wat niet.
Maar één ding is zeker, Hitler en zijn staf waren bijzonder intelligent en deinste nergens voor terug.!
Het zou mij daarom niet verbazen dat hij ergens in Zuid-Amerika als een "god" verder leefde.
En dan zou Hitler beslist niet de enige zijn geweest.!
Niet geschoten is altijd mis!
Gebruikersavatar
Erik
Beheerder
Beheerder
Berichten: 5187
Lid geworden op: 20 aug 2004, 21:52
Locatie: Veluwe
Gegeven: 7 keer
Ontvangen: 51 keer

Re: Dood hitler

Bericht door Erik »

bas.v.h.Wout schreef:Maar één ding is zeker, Hitler en zijn staf waren bijzonder intelligent ...!
Is dat zo zeker? Hitler had, ook getuige het internet maar ook vele boekwerken, een matige intelligentie. Ook van de 'heren' van zijn staf kon niet echt gezegd worden dat ze hyperintelligent waren. Gehaaid wellicht.
Mij zou een vlucht van hem naar Zuid-Amerika zéker verbazen! Daar was hij eenvoudig te laat mee. Het kostte zijn stafmedewerkers al de grootste moeite om op 1 mei de bunker te ontvluchten, Martin Bormann is daarbij om het leven gekomen net als dr. Stumpfegger. En Hitler zou het dan overleefd hebben?

Wat wel klopt is dat het schedeldak, verondersteld van Hitler te zijn en in bezit van Rusland, in feite van een jonge vrouw tussen de 20 en 40 geweest is. Het is niet bekend of de (verbrande) restanten van Hitler zijn geborgen.
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
RvL
Lid
Berichten: 106
Lid geworden op: 05 aug 2016, 20:36
Ontvangen: 1 keer

Re: Dood hitler

Bericht door RvL »

Zoek anders op google naar O.D.E.S.S.A. Zal zeker interessant voor je zijn.

Rick.
Gebruikersavatar
Erik
Beheerder
Beheerder
Berichten: 5187
Lid geworden op: 20 aug 2004, 21:52
Locatie: Veluwe
Gegeven: 7 keer
Ontvangen: 51 keer

Re: Dood hitler

Bericht door Erik »

Project ODESSA is mij bekend. Denk jij dat het aannemelijk is dat Hitler hiervan gebruik gemaakt heeft? En waarom Hitler wel en zijn opvolger Martin Bormann niet? Neem maar gerust aan dat de geschreven historie niet liegt: Hitler heeft zelfmoord gepleegd, hij heeft de bunker niet op eigen kracht verlaten.
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
Gebruikersavatar
Jim
Lid
Berichten: 2057
Lid geworden op: 09 aug 2004, 03:56
Locatie: Budel
Ontvangen: 25 keer

Re: Dood hitler

Bericht door Jim »

bas.v.h.Wout schreef: Maar één ding is zeker, Hitler en zijn staf waren bijzonder intelligent en deinste nergens voor terug.!
Als Hitler zo intelligent was geweest dan zou hij -
1 geen oorlog zijn begonnen.
2 geen 2 fronten oorlog zijn begonnen.
3 Amerika niet de oorlog hebben verklaard.
Erik schreef: Wat wel klopt is dat het schedeldak, verondersteld van Hitler te zijn en in bezit van Rusland, in feite van een jonge vrouw tussen de 20 en 40 geweest is. Het is niet bekend of de (verbrande) restanten van Hitler zijn geborgen.
Ook zijn onderkaak. Aan de hand van zijn tanden konden de Sowjets deze in 1945 al identificeren als die van Adolf. Ze hadden zijn tandarts gepakt en deze moest zijn tanden tekenen. En deze tekening klopte met die van de kaak. De kaak is ook in het verleden meerdere malen onderzocht. De laatste keer in maart -juli 2017 door Franse wetenschappers. Sommige medici zeggen dat zijn arts Theodor Morell die erg van alternatieve behandelingen hield mogelijk heeft bijgedragen aan de verslechterende gezondheid van de Fuhrer. Adolf kreeg geregeld toegediend:
-Belladona / nachtschade (giftig)
- cocaine
- e-colie (ook bekend als poepbacterie) wie is er niet groot mee geworden :lol:
- pavarine (komt van de papaver /drug)
Pervitin -metafitamine (drug)-strychnine (giftig)
en nog tig andere drugs waaronder een die veel bij dierenartsen wordt gebruikt.
Daarbij had de Parkinson hem later wel platgelegd.
And not all the monkeys are in the zoo.
Every day you meet quite a few. (Swinging on a Star) Anne Shelton 1944
RvL
Lid
Berichten: 106
Lid geworden op: 05 aug 2016, 20:36
Ontvangen: 1 keer

Re: Dood hitler

Bericht door RvL »

Erik,

Sorry voor de verwarring. Ik bedoelde dat het voor Jorn interessant materiaal is om te lezen. Ik denk zelf niet dat Hitler mei 1945 overleefd heeft.

Rick.
Gebruikersavatar
davy
Lid
Berichten: 658
Lid geworden op: 03 jan 2005, 23:02
Locatie: België
Ontvangen: 2 keer

Re: Dood hitler

Bericht door davy »

Met wat ik in diverse geschiedenisboeken en op internet heb gelezen of gezien, komt de film 'Der Untergang' toch redelijk accuraat overeen. Misschien hier eens mee beginnen.
Gebruikersavatar
earlymb
Moderator
Moderator
Berichten: 1753
Lid geworden op: 16 jul 2004, 23:54
Locatie: Den Haag
Ontvangen: 28 keer
Contacteer:

Re: Dood hitler

Bericht door earlymb »

Erik schreef:Neem maar gerust aan dat de geschreven historie niet liegt: Hitler heeft zelfmoord gepleegd, hij heeft de bunker niet op eigen kracht verlaten.
Dit is ook bevestigd door meerdere getuigen, waaronder Rochus Misch, Erich Kempka en Otto Günsche.
Gebruikersavatar
jelmer04
Lid
Berichten: 126
Lid geworden op: 21 jan 2018, 14:39
Locatie: Surhuisterveen

Re: Dood hitler

Bericht door jelmer04 »

Nou, dan zijn we daar over uit XD
Quansem Ilep ( Always First )
Gebruikersavatar
LDO
Lid
Berichten: 956
Lid geworden op: 08 dec 2005, 11:19
Locatie: Katwijk
Gegeven: 39 keer
Ontvangen: 72 keer
Contacteer:

Re: Dood hitler

Bericht door LDO »

Erik schreef:Het kostte zijn stafmedewerkers al de grootste moeite om op 1 mei de bunker te ontvluchten, Martin Bormann is daarbij om het leven gekomen net als dr. Stumpfegger. En Hitler zou het dan overleefd hebben?
History Chanel is toch wel een andere mening toegedaan.
Gevlucht met heel veel hulp, overleden en begraven in Zuid-Amerika (zijn dochter werd zelfs geinterviewd) en toen het net van de complotdenkers en onderzoekers te nauw werd, opgegraven en herbegraven in Berlijn.
Alleen jammer van die rode klei die nog in zijn schedel geplakt zat en niet in Berlijn voorkomt maar wel in Zuid-Amerika. :lol:
En de waarheid?
Geen idee, maar ik vind die complot progamma's van History en Discovery geweldig en er komen een enkele x opzienbarende stukken uit de Geheime Dienst archieven.
Ik vind het smikkelen...
Hitler en zijn staf zitten op de donkere kant van de maan, de rest zat in Zuid-Amerika aan een atoombom te werken, de Geallieerden hebben het geld en goud verdeeld onder de neus van de Russen en Werner von Braun is altijd een groot Amerikaan geweest.
Leest toch veel leuker dan die saaie waarheid.
Mijn vrouw zegt elke dag tegen me dat ze van me houdt... :lol:
Gebruikersavatar
jelmer04
Lid
Berichten: 126
Lid geworden op: 21 jan 2018, 14:39
Locatie: Surhuisterveen

Re: Dood hitler

Bericht door jelmer04 »

LDO schreef:
Erik schreef:Het kostte zijn stafmedewerkers al de grootste moeite om op 1 mei de bunker te ontvluchten, Martin Bormann is daarbij om het leven gekomen net als dr. Stumpfegger. En Hitler zou het dan overleefd hebben?
History Chanel is toch wel een andere mening toegedaan.
Gevlucht met heel veel hulp, overleden en begraven in Zuid-Amerika (zijn dochter werd zelfs geinterviewd) en toen het net van de complotdenkers en onderzoekers te nauw werd, opgegraven en herbegraven in Berlijn.
Alleen jammer van die rode klei die nog in zijn schedel geplakt zat en niet in Berlijn voorkomt maar wel in Zuid-Amerika. :lol:
En de waarheid?
Geen idee, maar ik vind die complot progamma's van History en Discovery geweldig en er komen een enkele x opzienbarende stukken uit de Geheime Dienst archieven.
Ik vind het smikkelen...
Hitler en zijn staf zitten op de donkere kant van de maan, de rest zat in Zuid-Amerika aan een atoombom te werken, de Geallieerden hebben het geld en goud verdeeld onder de neus van de Russen en Werner von Braun is altijd een groot Amerikaan geweest.
Leest toch veel leuker dan die saaie waarheid.
Mijn vrouw zegt elke dag tegen me dat ze van me houdt... :lol:
Precies, ik heb hem ook gezien.
Was een geweldig programma maar ik betwijfel of hij wel degelijk daarheen gevlucht is :?
Ze gingen ook wel heel ver in mijn ogen.
Maar goed....

Oh, ja Jorn: Als je vragen over het Nazisme hebt of iets daaraan gerelateerd, dan hoef je niet steeds tussen haakjes te zetten "ik ben geen nazifan".
Ik ga ervan uit dat de mensen deze site niet gebruiken voor verheerlijking van het Nazisme maar gewoon voor de verzameling en als hobby.
Dus is "nazifan" niet nodig maar kun je gewoon je vraag stellen.
Groet Jelmer
Quansem Ilep ( Always First )
Plaats reactie