Onze cultuur wordt bedreigd....

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gesloten
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

Harro schreef:
Brianlinden schreef:Volgens mij ben jij extreem-links, je gaat al huilen als er een hakenkruis in een avatar zit!
Volgens mij moet jij nogeens goed naar de opsomming van afbeeldingen in die avatar kijken. Dat gaat iets verder dan "een hakenkruis". Of heb je het over je RAD avatar? Noem het wat je wil maar naar mijn mening kan dit forum zonder hakenkruizen in avatars. Wat moeten nieuwe bezoekers van zo'n avatar denken als ze die zien?
Ja ik bedoelde die RAD avatar, ik heb die van veteraan niet gezien afgezien van het lijstje met afbeeldingen die erin te zien waren is dat natuurlijk niet veel soeps.
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

En zelfs iemand die in eerste instantie met een stormfront avatar opereert, die links naar de holocaust ontkenning van stormfront post, om hakenkruisvlaggen vraagt en er openlijk voor uitkomt dat hij niets van moslims moet hebben, zich uitspreekt voor een strikte rasciale scheiding van "Europese rassen" en "moslim rassen", heeft het recht om op dit forum te spreken.

En iedereen heeft het recht om over uitspraken in discussie te gaan. Maar zoals Antwerpx schreef: "Speel op de bal; niet op de man."

En als je vind dat de man niet mag spelen, betrek hem dan niet in het spel, maar probeer het met een administrator op te lossen.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Ik denk dat Okke de vinger op de juiste plaats heeft gelegd. Het gebrek aan dialoog is inderdaad duidelijk.
Je hebt de uitleg over de avatar nog niet gehoord en je hebt je uitspraak al klaar. Bovendien heeft veteraan meteen gereageerd, toen de staff hem had gevraagd om zijn avatar te wijzigen. De communicatie gaat andere leden echter niets aan.

Ten tweede haal je er zaken bij uit andere topics en dat vind ik net als Okke onterecht.

We springen in principe niet bovenop je hoor als je een beestje terecht bij de naam noemt. Waarschijnlijk zouden we deze discussie niet eens intensief volgen als de discussie, mede door jouw postgedrag, niet de verkeerde kant opging.
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Zeur toch niet zo gast.
Starting up again
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Timo schreef:Zeur toch niet zo gast.
antwerpx schreef:Op de bal in plaats van op de man spelen is één van de basisregels voor deugdelijke argumentatie, laat ons dat niet vergeten.
:roll:
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

Timo schreef:Zeur toch niet zo gast.
Waarop heeft dit betrekking?
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

Harro heb je msn?

Heb wel zin in een Discussie met jou!?
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Via pb dus...
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

okke schreef:En zelfs iemand die in eerste instantie met een stormfront avatar opereert, die links naar de holocaust ontkenning van stormfront post, om hakenkruisvlaggen vraagt en er openlijk voor uitkomt dat hij niets van moslims moet hebben, zich uitspreekt voor een strikte rasciale scheiding van "Europese rassen" en "moslim rassen", heeft het recht om op dit forum te spreken.
En mijn mening is dat het de taak van moderators op een WO2 forum is om iemand die dat soort ideeën uit onmiddelijk aan te spreken op het feit dat dit soort uitspraken niet kunnen. Dat dit niet gebeurde en nog steeds achterwege blijft zegt mij genoeg.

Misschien willen jullie dan nu zo vriendelijk zijn om mijn account op dit forum op te heffen.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Heb even je antwoord verwijderd Timo, voegt voor de 3e keer echt niets toe aan deze conversatie.

Harro, de discussie gaat verder via pb...

Ik sluit trouwens dit topic, want terug naar de oorspronkelijke discussie zal niet meer lukken. Bovendien zijn er inmiddels wel andere topics die over dit type onderwerp gaan.

Martijn
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gesloten