Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Het lijkt inderdaad ofdat er een deel van de verf is verbrand rond het gat.
Zou het ook niet kunnen dat hij achteraf is gebruikt als oefenobject?
Op het axisforum is er daar ook een heel topic rond ontstaan maar ik vind het ni meer terug
The Sabot Anti/Tank shell, had de capaciteit om door de dikke bepanstering heen te komen!!
De 6 en 17 ponders crews die naar Arnhem gingen hebben dit nieuwe type gebruikt in de slag!!
Een 75-mm Pack Howitzer kan ook een tank uitschaklen op korte afstand!!
Enige andere wat ik kan bedenken voor de uitschakeling van de Tiger is een raket aanval van een Hawker Typhoon b.v., maar aangezien de inslag op een bepaalde graad zit lijkt dit me ook zeer onwaarschijnlijk!!
Dus ik houd het bij een 17-pond A/TGun of Sherman Firefly
Volgens mij is het een king tiger met een porsch koepel, dit is de eerste die ik op n foto zie met zn koepel, dit model kwam niet door de keuring de meest bekend is de tiger2 met de henschell turret!!!
jeroen1944 schreef:Volgens mij is het een king tiger met een porsch koepel, dit is de eerste die ik op n foto zie met zn koepel, dit model kwam niet door de keuring de meest bekend is de tiger2 met de henschell turret!!!
het is ook een king met de porsche turret (by krupp). Er zijn er ongeveer een 50 van gemaakt voor ze werden vervangen door de henschel series (by krupp)
het is ook een king met de porsche turret (by krupp). Er zijn er ongeveer een 50 van gemaakt voor ze werden vervangen door de henschel series (by krupp)
thnxx
who kills some people is a criminal... during wartime a hero