helaas ligt onze prins bernhard op sterven. hij is een belangerijk persoon in de geschiedenis. voor al van van wij verzamelen.
STA HIER BIJ STIL!!!!!!!en eer prins bernhard. hij ondertekende onze vrijheid!!!
heelaas is bernhard bijna dood
En als een Amerikaans veteraan overreden wordt door een partner is het opeens wel erg genoeg om aandacht aan te schenken? (link)ironmarc schreef:en als mijn opa, of iemand anders opa op sterven ligt hoor je er niemand om!
Alsof hij beter is dan een ander persoon, dit vind ik niet! Maar ja als je bekent bent krijg je nu eenmaal veel aandacht
Bekende mensen en vreemde gebeurtenissen krijgen meer aandacht.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
- Zitadelle
- Lid
- Contacteer:
ik vind het tragisch dat Bernhard waarschijnlijk de viering van 60 jaar bevrijding niet meer kan meemaken... maarja de man is natuurlijk al 93.
Mijn theorie is altijd geweest dat Nelson Mandela en Bernhard de hele menselijke populatie zouden overleven om van de wereld één groot safaripark te maken
Mijn theorie is altijd geweest dat Nelson Mandela en Bernhard de hele menselijke populatie zouden overleven om van de wereld één groot safaripark te maken

http://www.t-kwadraat.nl/
It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
- Brianlinden
- Lid
-
- Lid
Maar dat komt denk ik omdat dit een bizare gebeurtenis/omstandigheid isokke schreef:En als een Amerikaans veteraan overreden wordt door een partner is het opeens wel erg genoeg om aandacht aan te schenken? (link)ironmarc schreef:en als mijn opa, of iemand anders opa op sterven ligt hoor je er niemand om!
Alsof hij beter is dan een ander persoon, dit vind ik niet! Maar ja als je bekent bent krijg je nu eenmaal veel aandacht
Bekende mensen en vreemde gebeurtenissen krijgen meer aandacht.
-
- Lid
het was een goed persoon helaas is hij laatste overleden..
hij is niet beter dan andere opá's. maar wel bekender..
vertel eens wat jullie opa heeft gedaanin de tweede wereld oorlog. de mijne heeft onderduikers geholden, de koepel over vallen in arhnem, distrubtie kantooren overvallen, agent neer geschoten omdat hij niet mee wou werken, en vrede proberen te maken in indonesie. en nog veel meer maar dat weet ik niet allemaal uit mijn hoofd. moet ik even nakijken als jullie het willen weten
hij is niet beter dan andere opá's. maar wel bekender..
vertel eens wat jullie opa heeft gedaanin de tweede wereld oorlog. de mijne heeft onderduikers geholden, de koepel over vallen in arhnem, distrubtie kantooren overvallen, agent neer geschoten omdat hij niet mee wou werken, en vrede proberen te maken in indonesie. en nog veel meer maar dat weet ik niet allemaal uit mijn hoofd. moet ik even nakijken als jullie het willen weten
- Dodo
- Lid
- Martijn
- Lid
- Contacteer: