Alvast errug bedankt jllie zijn top!!
groet ingrd

Graag volgende keer op de spelling letten,en ik heb je e-mail adres zo neer gezet dat er geen spam naar je postvak in wordt verzonden.
Groet Stefan.
Idd, ga ik in mee.oorlogsgek schreef:Mensen raakte geinspireerd door zijn machtige manier van spreken. Duitsland zat in een diepe depressie en sjoerd zei het al, Hitler speelde daar op in.
Hitler streefde naar 'zuivering' van het Duitse volk van 'niet-arische volken' en dus werd het Joodse volk daar de dupe van.
Een mooie quote dat laat zien hoe de NSDAP bezig was met het winnen van het volk zijn vertrouwen.Door het drukken van enorme hoeveelheden geld trachtte de Duitse overheid de inflatie, die begin jaren '20 het Duitse leven beheerste, in de kiem te smoren. Dit liep echter uit op een fiasco en de NSDAP rook haar kans.
Je had zeker geen economie in je vakkenpakket?SgtArends schreef:Een mooie quote dat laat zien hoe de NSDAP bezig was met het winnen van het volk zijn vertrouwen.Door het drukken van enorme hoeveelheden geld trachtte de Duitse overheid de inflatie, die begin jaren '20 het Duitse leven beheerste, in de kiem te smoren. Dit liep echter uit op een fiasco en de NSDAP rook haar kans.
Waar natuurlijk geld en werk een grote rol speelden.
Dan heb je zeker afgekekenSgtArends schreef:Er was geen reden om zo tegen te spreken want ik sta een 8,7 voor Economie