ff voor stellen

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gesloten
Gebruikersavatar
Robert
Lid
Berichten: 127
Lid geworden op: 16 dec 2004, 16:45
Locatie: Gendt
Contacteer:

ff voor stellen

Bericht door Robert »

hallo ik ben Robert Braam enben hier nieuw dus ik dacht laat ik me even voor stellen ik ben dus Robert Braam en ben 13/14 jaar en verzamel wo2 engels en US om presies te zijn het gebied Arnhem NIjmegen Woon ik zelf In Gendt.wat ik heb? ik heb al bijna compleet een US paratroeper 101 repro en een orgineel 82e ben ik ook al aardig mee op weg heb een engels para repro ook compleet bijna op paar kleine dingetjes na een engelse infantrie orgineel bijna compleet en nog wat andere dingen zoals een radio de BD-71 en een Droppings parachut en canadeese schoenen 2 engelse helmen radio voor in de dodge command car emblemen van de pegasus en een best zeldzaam item een rantsoen kistje maar geen gewoone deze is voor 3 man voor 1 dag en niet zoals de meeste voor 1 dag en 2 man dus een mooi item van mijn verzamaling heb nog veel maar te veel om op te noemen. maar hierbij zeg ik even HALLO TO YOU ALL :D :lol:
Verzamel gebied Arnhem-Nijmegen
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Leden stellen zich voor topic


Gelieve trouwens ook een beetje op je taal (leestekens) te letten, want op deze manier is het nogal moeilijk leesbaar.
Gesloten