wo2 -> racisme?
- Harro
- Lid
Ik geef het op. Je komt met Ioannis geen steek verder zolang hij elke tegenvraag die hem niet uitkomt afdoet als tendensieus en daarmee discussies die hem slecht uitkomen uit de weg gaat.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
- Dodo
- Lid
- Harro
- Lid
Lafaard. Ik stel een vraag zes keer, je geeft zes keer geen antwoord en als ik dan opgeef ooit nog een antwoord te krijgen zie je dat als het succesvol bestreiden van een andere mening. Je bent niet goed bij je hoofd.Ioannis schreef:Ik heb dat blijkbaar met succes bestreden
- Harro
- Lid
- Harro
- Lid
Welke discussie? Door vragen niet te beantwoorden breng je elke mogelijkheid tot het voeren van een discussie om zeep. Mijn opmerking zou suggestief zijn als ik hem maakte voordat er überhaupt een discussie was[/u]. Ik maak hem echter als constatering nadat iedereen heeft kunnen zien hoe je consequent en bewust alle vragen die ik je stel bleef vermijden. Simpele vragen met een direct verband met wat jij in deze thread hebt geschreven. Simpele vragen die je, indien je werkelijk je mening over racisme met feiten kunt onderbouwen, eenvoudig en afdoende had kunnen beantwoorden.
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 14 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
De nietsvermoedende en onbevooroordeelde lezer van dit topic zal denk ik toch concluderen dat je inderdaad slechts selectief op de zaken in gaat.Ioannis schreef:Kijk, zo'n opmerking is op zijn minst suggestief, en maakt een discussie zinloos.Harro schreef:Blijkbaar kun jij je waanbeelden niet overeind houden zonder ongunstige vragen te vermijden.
Ik kan me de irritatie bij Harro goed voorstellen aangezien we op deze manier eindeloos blijven hangen en om de hete brij blijven draaien. Je hoeft niet op de vragen in te gaan en je hoeft ook geen rekening te houden met andermans argumenten, maar beperk je bijdrage dan tot één post in dit topic en blijf daarna weg. Je hebt dan namelijk je eigen subjectieve mening gegeven en die hebben we na die bijdrage dan luid en duidelijk ontvangen.
Als je wel in discussie wilt gaan zul je op vragen van anderen in moeten gaan en ook met wat meer moeten komen dan je eigen mening.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 14 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Prima, als jij in die fantasie wilt vluchten ben je daar geheel vrij in.Ioannis schreef:Beste Proos, als iemand begint te schelden, heb ik geen zin meer om vragen te beantwoorden.
Fair enough?
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905