Re-enactment

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Gast

Re-enactment

Bericht door Gast »

Kan iemand mij meer informatie geven over re-enantment groepen in Nederland. Bijvoorbeeld de kosten van het lidmaatschap, hoeveel bijeenkomsten er paar maand zijn. Wat wordt er zoal nagespeeld (bijvoorbeeld ala: Juni, 13-15: Archeon Theatre of Operations, multithema WO2 evenement, Alphen a/d Rijn)


Ook zou ik willen weten of er ook groepen zijn die de Duitsers re - enacten, want ik ben op internet diverse Geallieerde groepen en zelfs een verzetsgroep tegengekomen, maar nog geen Axis groep.

Dus alle informatie is eigenlijk welkom!! :roll:
Gebruikersavatar
LKP
Lid
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 apr 2003, 20:34
Contacteer:

Bericht door LKP »

Sorry, kwas niet ingelogd, maar de vraag komt van mij :oops:
BamBam
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 22 apr 2003, 11:46
Locatie: Maastricht

uhm...

Bericht door BamBam »

Lkp, zou je niet via internet kunnen vinden? er zijn wereldwijd site´s waar zulke info staat.

greetz BamBam
Alleen de sterkste overleven in een oorlog. De zwakke gaan dood. Wordt het niet eens tijd om daar iets aan te doen?
Gebruikersavatar
LKP
Lid
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 apr 2003, 20:34
Contacteer:

Bericht door LKP »

Je hebt gelijk er is zat informatie te vinden. Mijn vraag staat er ook wel onduidelijk. Heel kort gezegd:

weet iemand of er ook een re-enactment groep in Nederland is, die de Duitse kant belicht??? Want die ben ik nog niet tegengekomen in Nederland.
monmax
Lid
Berichten: 453
Lid geworden op: 26 nov 2002, 22:10

Bericht door monmax »

Op http://www.stiwot.nl (forum) vond ik de volgende site wellicht heb je er wat aan.

Site http://www.nvlg.tk
Gebruikersavatar
LKP
Lid
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 apr 2003, 20:34
Contacteer:

Bericht door LKP »

Hey bedankt, nu kan ik tenminste een gerichte keuze maken, met alle kanten die er beschikbaar zijn.
BamBam
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 22 apr 2003, 11:46
Locatie: Maastricht

Bericht door BamBam »

goedzo
Alleen de sterkste overleven in een oorlog. De zwakke gaan dood. Wordt het niet eens tijd om daar iets aan te doen?
Plaats reactie