Wat vinden jullie hiervan!

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Wat vinden jullie hiervan!

Bericht door Brianlinden »

/knip

Artikel verwijderd, zie laatste bericht in deze thread.

Eveneens topic op slot gedaan.

Martijn
eagle
Lid
Berichten: 122
Lid geworden op: 17 dec 2004, 15:26

Bericht door eagle »

waarom is er geen bronvermelding bij? zo is het reageren op anoniem geklets
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Ik vind dit wel een stukje van stormfront, ik hoop niet voor je dat je daar komt Brian :)

Rick
Gebruikersavatar
jeroen1944
Lid
Berichten: 991
Lid geworden op: 20 aug 2004, 22:03

Bericht door jeroen1944 »

Er is nog wel een laatste redmiddel, maar dan moeten we toch echt maatregelen gaan nemen die er NOOIT door zullen komen omdat het teveel aan een bepaalde periode in het verleden doet denken. Alle niet-Europese allochtonen (tja, die veroorzaken nou eenmaal de meeste ellende) laten kiezen tussen een Nederlands paspoort of het originele. Nederlands paspoort gekozen? Geen huwelijksmigratie. Als je echt zoveel van haar houdt dan boeit het toch niet in welk land je woont? Origineel paspoort gekozen? Bij de 2e wettelijke overtreding, en dan niet voor het stelen van een appel, maar gewoon echt misdaad op straat, uitkeringsfraude etc... buitenflikkeren met heel de familie er achter aan. Als je dit even kort maar consequent volhoudt dan is er de kans dat ze inzien dat ze zich nou toch echt gedeisd moeten houden. Maar goed, dit zijn draconische maatregelen waar links-Nederland het nooit mee eens zal zijn.

Hier is inderdaad niets mis mee!!!!!!! Hellaas moet ik constateren dat dit de waarheid is, maar als je zoiets zegt ben je gelijk een racist!! En dit staat helemaal los van wat er in het verleden is gebeurt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Willem ter Haar
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 27 jul 2003, 15:18
Locatie: Barneveld (Gelderland)

Bericht door Willem ter Haar »

Iemands zijn familie het landuitzetten omdat jij verkeerde dingen doet?

Wat als deze persoon voor het Nederlands Staatsburgerschap gekozen heeft? En dan waarom de familie ook?

Jouw familie wordt toch ook niet opgesloten als jij een serie inbraken op je naam hebt staan?
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8134
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer

Bericht door Proos »

Brian, laat even weten waar je het stukje van hebt idd?
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00

Bericht door Jelle H. »

Ja ik vraag me ook af wat een goed emigratieland is. Mijn tante is verhuisd naar Australie. Het moet er best goed vertoeven zijn.
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
180cc
Lid
Lid
Berichten: 168
Lid geworden op: 12 okt 2004, 16:11
Locatie: Denhaag

Bericht door 180cc »

ik weet dan meteen mijn plaats hier
-Hi im high-
180cc
Lid
Lid
Berichten: 168
Lid geworden op: 12 okt 2004, 16:11
Locatie: Denhaag

Bericht door 180cc »

jammer dat brian linden gelijk heeft,maar ja masaale deportatie werkt ook niet egt he? ideéen hoe we dit moeten aanpakken...
-Hi im high-
Gebruikersavatar
jeroen1944
Lid
Berichten: 991
Lid geworden op: 20 aug 2004, 22:03

Bericht door jeroen1944 »

Willem ter Haar schreef:Iemands zijn familie het landuitzetten omdat jij verkeerde dingen doet?

Wat als deze persoon voor het Nederlands Staatsburgerschap gekozen heeft? En dan waarom de familie ook?

Jouw familie wordt toch ook niet opgesloten als jij een serie inbraken op je naam hebt staan?
Tja ik vind het ook erg, maar kijk maar naar de feiten! Inbraken, overvallen, berovingen in de meeste gevallen personen van niet Nederlandse afkomst. Gevangenissen, meer als 70 procent personen van niet Nederlandse afkomst. Wat helpt er anders nog?! Nee en ik stem geen G Wilders!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00

Bericht door Jelle H. »

Op Wilders stemmen misschien??
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
180cc
Lid
Lid
Berichten: 168
Lid geworden op: 12 okt 2004, 16:11
Locatie: Denhaag

Bericht door 180cc »

Wilders stemmen??? waarom het enigste waar hij het over heeft is Het radicale Islam,hij heeft geen woord gezegd over integratie of andere zaken,de man komt alleen aan de top omdat hij de eerste was,die z'n bek opende na de moord Van gogh...het is gwon een aandachttrekker met 1visie maar: Premier worden!
-Hi im high-
Gebruikersavatar
jeroen1944
Lid
Berichten: 991
Lid geworden op: 20 aug 2004, 22:03

Bericht door jeroen1944 »

Ik zal er uit principe niet op stemmen, maar het is wel nodig dat er een keer flink de bezem wordt doorgehaalt! In Den Haag doen ze toch waar ze zin in hebben, bijna alle politici zijn hetzelfde mooie woorden en niks daar! Gaan ze regels doorvoeren, en wie wordt weer de dupe Jan met de Pet. Zelfde als met de identificatieplicht, welke bureauhengst heeft dat weer bedacht! Ze zullen weer geld nodig hebben. Ja daar wordt NL echt veiliger van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Maar daar zal ik wel een te lage opleiding voor hebben om het grote geheel te begrijpen!
Veteraan
Lid
Lid
Berichten: 176
Lid geworden op: 17 jul 2004, 16:33

Bericht door Veteraan »

Jeroen, ik ken in Nederland heel wat partijen die niet zo zijn hoor, waarvan 1 in het bijzonder, deze zijn welliswaar klein maar ze bestaan al geruime tijd. In Vlaenderen hebben wij veel minder diversiteit.
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

Proos schreef:Brian, laat even weten waar je het stukje van hebt idd?
Stond in een collum op fok, bij het schoonmaken van mijn pc vond ik deze weer.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ClaudeBot en 0 gasten