Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ik had een vraagje
weten jullie een site waar de 2e wereld oorlog is of weet
alvast thnx
( ik moet een verslag maken over de 2e wereld oorlog en ik zit in groep )
anoniempje schreef:ik had een vraagje
weten jullie een site waar de 2e wereld oorlog in nederland is of weet
alvast thnx
anoniempje schreef:ik had een vraagje
weten jullie een site waar de 2e wereld oorlog IN NEDERLAND is of weet
alvast thnx
Hahaha! ligt het aan mij of is het echt zo dat de serieuze Wo2 fora de laatste tijd continu vervuild worden door irritante basisschoolleerlingen en Call of Duty spelers?
Imme schreef:Hahaha! ligt het aan mij of is het echt zo dat de serieuze Wo2 fora de laatste tijd continu vervuild worden door irritante basisschoolleerlingen en Call of Duty spelers?
wat moet jij al niet zijn dan als je al een reactie geeft als dit! Ik wou jou wel eens horen, toen jij nog in groep 6 zat. Probeer dan maar eens goed te formuleren, is toch best lastig! Waarom zo moeilijk doen en niet meteen een aantal links geven! Dit is onze toekomst, kids die nu al geinteresseerd zijn in Wo2 ik vind het prachtig!
"Frisch auf mein Volk, die Flammenzeichen rauchen!"
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.