weten jully een site????

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gesloten
Guido
Lid

Bericht door Guido »

Ik zeg maar wat! kan vanalles zijn.

maar Tex, ik loop stage bij kinderen in groep 5 en er is er ook 1 bij die zijn Wereld Oriëntatie verslag doet over de 2e WO
paulstolk
Lid
Contacteer:

Bericht door paulstolk »

ik merk de hele tijd dat bij dit soort vragen de mensen die de vraag stellen niet meer terug komen. Kunnen er niet iets van regels worden opgesteld om dit te voorkomen? Een vorige poster had het over vervuiling en daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.

Het forum moet openstaan om vragen van iedereen te beantwoorden, ben ik het helemaal mee eens. Maar dit soort vragen leveren eigenlijk alleen maar onderlinge discussie op over de vraag en of je dit mag vragen etc. Zie topic: "joden"
Leeghoofdigheid ter bestrijding van het maken van domme beslissingen
Miesjel
Lid

Bericht door Miesjel »

Imme schreef:Hahaha! ligt het aan mij of is het echt zo dat de serieuze Wo2 fora de laatste tijd continu vervuild worden door irritante basisschoolleerlingen en Call of Duty spelers?
Imme, http://www.wo2.nl en het bijbehorende forum http://www.wo2.nl/forum zijn sites die bedoeld zijn voor de jeugd. Het feit dat er dus veel basisschool leerlingen komen is dus juist een complimentje voor de Admins.

Ik ben het er mee eens dat de vraag van Annoniempje behoorlijk onbegrijpbaar is, maar als je daardoor de topicstarter niet kunt helpen, waarom antwoord je dan? Ik hoop dat iedereen zich in het vervolg een klein beetje in kan houden zodat we niet alle potentiele wo2 geïntresseerden weg jagen.

Of zijn jullie soms van mening dat de jeugd de tweede wereldoorlog als een of ander saai hoofdstuk uit het geschiedenisboek moet gaan beschouwen?

Ik denk dat de topicstarter (Anoniempje) nu al wel genoeg reacties gekregen heeft op zijn/haar vraag.
Ik sluit daarom dit topic bij deze.

Mocht iemand hier nog op willen reageren kan dit natuurlijk per mail of pb.
Mocht de vraag van annoniempje nog niet voldoende behandeld zijn mag er natuurlijk altijd een nieuw onderwerp geopend worden.
Tip: Gebruik de tijd die je gebruikte voor het 'mooi maken' van je berichtje de volgende keer om het berichtje een keer na te lezen. ;)

Groeten, Michel. :)
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gesloten