Nederlanders dansen naar de pijpen van Den Haag

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
mrrob
Lid

Bericht door mrrob »

De D66 dansen toch ook naar de pijpen van de andere partijen,sterker nog dat doen ze al jaren,En het gaat niet over of Nederland niet toe is aan verkiezingen Nee de Politiek is niet toe aan verkiezingen,Zeker nu Wilders weer z'n mond opentrekt,niet dat ik op hem stem,Maar hij voelt de problemen in nederland goed aan,En de andere partijen zijn bang voor hun machtspositie zo ook de PVDA,Want waarom ben je eerst de enige voorstander van een gekozen burgermeester en dan ineens weer ben je geheel tegen.Toch een beetje vreemd als je het mij vraagt.

En wat betreft de veranderingen in Nederland:Na mijn mening is het eerste wat er moet gebeuren een andere minister,Want nu lullen ze nog mooie verhalen maar mochten ze herkozen worden worden we nog harder genaaid,Zoals ze dat al de hele tijd doen.
Sterker nog ik weet allang waar ik op ga stemmen,Daar heb ik die leugens van onze huidigre politiek helemaal niet meer voor nodig.
Hauptmann
Lid
Contacteer:

Bericht door Hauptmann »

Huidige politiek als in:
- huidige politieke partijen
- huidige politieke partijen in de tweede kamer
- huidige kabinet
:?
KevinP
Lid
Contacteer:

Bericht door KevinP »

mrrob schreef:Zeker nu Wilders weer z'n mond opentrekt,niet dat ik op hem stem,Maar hij voelt de problemen in nederland goed aan,
Hij voelt de problemen niet goed aan, maar vergroot ze en zoekt precies de punten waar hij makkelijk mee kan scoren. Maar als je zijn plannen leest zijn de meeste absoluut onuitvoerbaar in samenwerking met de grote politieke partijen. Alleen als alleenheerser zou deze man zijn plannen uit kunnen voeren, veel dictators uit de geschiedenis waren bovendien ook populisten.
KevinP
Lid
Contacteer:

Bericht door KevinP »

Zitadelle schreef:Ik denk (zo stil in mijn hoofd) dat Jan-Peter Balkenende beter dit karwei kan afmaken en dat dat beter is voor het land (a.k.a. de burgers). Ik ben nog altijd van plan om in 2007 op D'66 te stemmen.
Alhoewel ik geen aanhanger ben van het CDA en de VVD, ben ik dit helemaal met je eens. Ik vind dat dit kabinet en J.P. Balkenende gewoon de kans moeten krijgen om hun termijn af te maken. Een kabinet dat valt zijn we misschien gewend geraakt, maar het is geen situatie die we als normaal moeten gaan beschouwen.

Zeer verstandig dus van D '66 om in dit kabinet te blijven. Mijn mening over D '66 is hierdoor niet veranderd. Ik vind het zelfs heel goed dat ze dit besluit genomen hebben, hiermee hebben ze politiek Nederland heel wat ellende bespaard.
Zitadelle
Lid
Contacteer:

Bericht door Zitadelle »

mrrob schreef:De D66 dansen toch ook naar de pijpen van de andere partijen,sterker nog dat doen ze al jaren,
Kan je daar concrete voorbeelden voor geven? :?
http://www.t-kwadraat.nl/

It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
FELIX
Lid

Bericht door FELIX »

mrrob schreef:De D66 dansen toch ook naar de pijpen van de andere partijen,sterker nog dat doen ze al jaren,En het gaat niet over of Nederland niet toe is aan verkiezingen Nee de Politiek is niet toe aan verkiezingen,Zeker nu Wilders weer z'n mond opentrekt,niet dat ik op hem stem,Maar hij voelt de problemen in nederland goed aan,En de andere partijen zijn bang voor hun machtspositie zo ook de PVDA,Want waarom ben je eerst de enige voorstander van een gekozen burgermeester en dan ineens weer ben je geheel tegen.Toch een beetje vreemd als je het mij vraagt.

En wat betreft de veranderingen in Nederland:Na mijn mening is het eerste wat er moet gebeuren een andere minister,Want nu lullen ze nog mooie verhalen maar mochten ze herkozen worden worden we nog harder genaaid,Zoals ze dat al de hele tijd doen.
Sterker nog ik weet allang waar ik op ga stemmen,Daar heb ik die leugens van onze huidigre politiek helemaal niet meer voor nodig.
Dansen??
Groeten R.

Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
Fisico1982
Lid
Contacteer:

Bericht door Fisico1982 »

jah,.. op muziek[/quote]
People don't always tell you what they are thinking. They just see to it that you don't advance in life
FELIX
Lid

Bericht door FELIX »

hahahahaha, maar het moest zijn danst :wink:
Groeten R.

Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

Er moeten soms harde maatregelen genomen worden. Toch? Als t kabinet nu zou gaan vallen, net terwijl het economisch beter zou gaan, vraag ik me af of dit nu beter is.

Maar ja, ben 17, ik ga weer verder met op me kop te staan. Veel beter voor me.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
jeroen1944
Lid

Bericht door jeroen1944 »

Harro schreef:
KevinP schreef:Ik heb meer vertrouwen in de Haagse politiek dan in een groot deel van het Nederlandse volk. Als ik zie hoe bepaalde mensen zich laten opzwepen door populisten die zogenaamd doen wat het volk wil...
PRECIES!!!
Id de rest doet ook zogenaamd wat het volk wil, jullie zijn allemaal gezond en mankeren niets, hoop ik. Ik mankeer ook niets en ben gezond, maar je moet eens chronisch ziek zijn in dit land, dan gaat je wel een vuurtje af. Met wat voor amtenarij je dan te maken krijgt.
-edit proos-
Hoofdletters omgezet naar kleine letters. Graag in vervolg de CAPSLOCK uitzetten aub.
Timo
Lid

Bericht door Timo »

hier ook al politiek werk me nu al te pletter voor maatschijpijleer
Starting up again
jeroen1944
Lid

John Rambo schreef:Misschien kan de topic starter en aanhang nog wat voorbeelden geven van dingen die concreet veranderd moeten worden.... :? In plaats van alleen maar te zeuren over: 'naar de pijpen dansen' en 'vleesgeworden harry potter' te roepen. Het is de keus geweest van de d66 leden dat ze erin zijn gebleven. Ze zijn ook zelf het kabinet ingestapt dus.. Bovendien heeft ieder kabinet zn voor en nadelen. Alleen dat dit kabinet bereid is impolulaire maatregelen te nemen.. en gelukkig niet alleen maar een "happy" linkse politiek te voeren met van dat sociale geneuzel
Voorbeelden: :? :shock: Lees de kranten, hoe er door lokale overheden geld weggegooid wordt. En dan hebben we het nog niet over Den Haag. Je moet eens met bepaalde instanties te maken krijgen hier in NL. Mn vader heeft MS en je wilt niet weten waar je dan mee te maken krijgt...
Verder Mr Balkenende heeft toch geen uitstraling, wordt uitgelachen in het buitenland. :P
Hoe ik mn tekst schrijf moet ik toch zelf weten, verder ben blij dat je gezond bent.....!!!!! En droom lekker verder
jeroen1944
Lid

KevinP schreef:
mrrob schreef:Zeker nu Wilders weer z'n mond opentrekt,niet dat ik op hem stem,Maar hij voelt de problemen in nederland goed aan,
Hij voelt de problemen niet goed aan, maar vergroot ze en zoekt precies de punten waar hij makkelijk mee kan scoren. Maar als je zijn plannen leest zijn de meeste absoluut onuitvoerbaar in samenwerking met de grote politieke partijen. Alleen als alleenheerser zou deze man zijn plannen uit kunnen voeren, veel dictators uit de geschiedenis waren bovendien ook populisten.
Ja en dat doen andere partijen niet dan?????? :? Als er bijna verkiezingen zijn komen ze weer zieltjes winnen, en de rest van de periode worden we niet aangehoort..
Zitadelle
Lid
Contacteer:

Bericht door Zitadelle »

jeroen1944 schreef:Verder Mr Balkenende heeft toch geen uitstraling, wordt uitgelachen in het buitenland. :P
Ik vind het allemaal wel meevallen met Jan-Peter Balkenende. De man doet gewoon zijn werk en houd ook vast aan zijn programma's. Eén aandachtspunt van hem was bijvoorbeeld normen en waarden... in het begin werd er erg lacherig over gedaan, maar tegenwoordig hoor je er bijna niemand meer over grappen.

Bovendien heb ik niets dan respect voor de man, want hoe vaak hij wel niet wordt uitgelachen door zijn uiterlijk - hij houdt er gewoon aanvast.
http://www.t-kwadraat.nl/

It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
Hauptmann
Lid
Contacteer:

Bericht door Hauptmann »

Zitadelle schreef:
jeroen1944 schreef:Verder Mr Balkenende heeft toch geen uitstraling, wordt uitgelachen in het buitenland. :P
Ik vind het allemaal wel meevallen met Jan-Peter Balkenende. De man doet gewoon zijn werk en houd ook vast aan zijn programma's. Eén aandachtspunt van hem was bijvoorbeeld normen en waarden... in het begin werd er erg lacherig over gedaan, maar tegenwoordig hoor je er bijna niemand meer over grappen.

Bovendien heb ik niets dan respect voor de man, want hoe vaak hij wel niet wordt uitgelachen door zijn uiterlijk - hij houdt er gewoon aanvast.
Precies.
Daarbij zoals ik al aangaf, schelden is makkelijk, wat is het alternatief?
Net alsof dit kabinet zoveel slechter is dan de vorige drie, lijkt me niet. Toen leek alles beter omdat de economie beter ging.
Plaats reactie