Hauptmann schreef:Precies.Zitadelle schreef:Ik vind het allemaal wel meevallen met Jan-Peter Balkenende. De man doet gewoon zijn werk en houd ook vast aan zijn programma's. Eén aandachtspunt van hem was bijvoorbeeld normen en waarden... in het begin werd er erg lacherig over gedaan, maar tegenwoordig hoor je er bijna niemand meer over grappen.jeroen1944 schreef:Verder Mr Balkenende heeft toch geen uitstraling, wordt uitgelachen in het buitenland.![]()
Bovendien heb ik niets dan respect voor de man, want hoe vaak hij wel niet wordt uitgelachen door zijn uiterlijk - hij houdt er gewoon aanvast.
Daarbij zoals ik al aangaf, schelden is makkelijk, wat is het alternatief?
Net alsof dit kabinet zoveel slechter is dan de vorige drie, lijkt me niet. Toen leek alles beter omdat de economie beter ging.
Genoeg over Balkenende, terug naar het uitgangspunt van dit topic, toon maar eens aan dat het niet waar is wat ik geschreven heb...... En niet onozel reageren op foute zinsopbouw en andere punten er bij gaan betrekken. Wat bv van de miljarden die aan Brussel gegeven worden, terwijl andere landen het begrotingstekort laten oplopen en wij strak 3% aanhouden. En wij maar meer betalen ,we moeten bezuinigen, ja plukken van jan met de pet. Wanneer leren die eikels in Den Haag nu eens wat er leeft. Zij hebben geen WW, lekker wachtgeld, zij hebben geen buitenlanders naast de deur wonen(en ik ben geen racist). Ze zeggen dat zij ook moeten inleveren maar als het Ziekenfons volgend jaar met omhoog gaat, en de gemeentelijke belastingen gaan weer fors omhoog, ook weer een hogere WOZ waarde, wie zal dan het het meeste voelen???De gewone man met 2000 bruto of iemand met een jaarsalaris van 120000 euro. Ja gemakkelijk lullen.