Voor de Nederlanders: ben je donor?
Voor de Nederlanders: ben je donor?
Ikzelf ben donor, ik sta na mijn overlijden mijn organen en weefsels af en ik ben donor sinds 1983. Wie is er donor, en waarom ben je dat of niet?
Daar is 'ie weer!
- Tex
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
Ik ben ook al vele jaren donor. Ik kan me voorstellen dat mensen er bewust voor kiezen om geen donor te zijn, maar als je er nooit over nagedacht hebt dan zou het toch mooi zijn als je dit deed. Het is een kleine moeite om ja of nee in te vullen op een formuliertje.
"Frisch auf mein Volk, die Flammenzeichen rauchen!"
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
- Tex
- Lid
- Contacteer:
ja dat kan wel zijn dat mensen het zelf niet willen. Volgens mij zijn moslims zo'n groep die er tegen zijn, maar als ze zelf een long of nier moeten hebben dan staan ze wel in de rij. Vind sowieso dat iedereen die op de wachtlijst staat in ieder geval zelf ook donor moet zijn.
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
- Zitadelle
- Lid
- Contacteer:
Ik ben ook donor om de simpele reden dat ik na mijn overlijden er toch niets meer aan heb 

http://www.t-kwadraat.nl/
It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
- Hell-Fire
- Lid
Precies en als ik er iemand anders mee kan helpen, graag. Dus ja ik ben donor.Zitadelle schreef:Ik ben ook donor om de simpele reden dat ik na mijn overlijden er toch niets meer aan heb
"Das gibt`s doch nicht, schnee im september, dass müssen Fallschirmjäger sein."
A German Officer on 17-09-`44
Tommy-Talk.com
A German Officer on 17-09-`44
Tommy-Talk.com
- Boroskov
- Lid
Dit klopt niet helemaal. Moslims mogen ook geen organen van anderen 'aannemen'. Zo zijn er ook bepaalde christelijke takken die tegen orgaandonatie zijn.Tex schreef:ja dat kan wel zijn dat mensen het zelf niet willen. Volgens mij zijn moslims zo'n groep die er tegen zijn, maar als ze zelf een long of nier moeten hebben dan staan ze wel in de rij. Vind sowieso dat iedereen die op de wachtlijst staat in ieder geval zelf ook donor moet zijn.
Hic manebimus optime
- Tex
- Lid
- Contacteer:
- Martijn
- Lid
- Contacteer:
- gvdbor
- Lid
- Contacteer: