Een Canadese vlag voor € 8,50

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Zitadelle
Lid
Contacteer:

Een Canadese vlag voor € 8,50

Bericht door Zitadelle »

De Apeldoornse Courant heeft een actie gelanceerd waar ik geheel en al achter sta:

Met het doel om in Apeldoorn in mei een grootse vlaggenparade voor 'onze' Canadese veteranen te organiseren, met bij ieder huis een Canadese vlag, biedt de krant een Canadese vlag aan voor € 8,50 ipv € 35,-!!

Ik heb natuurlijk de coupon uit de krant geknipt en hem op de bus gedaan... en ik moet er even bijzeggen dat ik dit een geweldige actie vind! Dus, alle forumleden uit Apeldoorn en omstreken - knip gewoon ff de bon uit (staat op de achterpagina van het regiokatern) en stuur hem op!
http://www.t-kwadraat.nl/

It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
John Rambo
Lid

Bericht door John Rambo »

de krant van vrijdag?
Mr_Flibble
Lid
Contacteer:

Bericht door Mr_Flibble »

Oorlogse of Na-oorlogse vlag van Canada?
In Tabulas Argenteas Refero
Boroskov
Lid

Bericht door Boroskov »

Is het ook mogelijk voor mensen die niet in de buurt wonen zo'n vlag te bestellen via deze krant?
Hic manebimus optime
Zitadelle
Lid
Contacteer:

Bericht door Zitadelle »

@ John Rambo: die van vrijdag jah
@ Mr_Flibble: de na-oorlogse vlag van Canada
@ Boroskov: geen idee eigenlijk - stuur anders een mailtje naar info@destentor.nl
http://www.t-kwadraat.nl/

It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
Plaats reactie