waarom zigeuners?
waarom zigeuners?
en waarom was er rassenhaat tegen zigeuners (srry... moet k allemaal wete voor sgool..) 

Re: waarom zigeuners?
Leren ze jullie op schoolniet eens goed nederlands te schrijven ,Als ik jou was zou ik mijn schoolgeld terug vragen.Miej schreef: (srry... moet k allemaal wete voor sgool..)
- Harro
- Lid
Miej, kun je al je vragen niet combineren in één thread waarin je ook reageert op wat de mensen die je willen helpen schrijven? Dat is overzichtelijk en het geeft ons het idee dat je ook iets doet met de informatie die we aandragen.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
- Cicero
- Lid
Met zoveel vragen kun je beter zelf eens een boek opzoeken of op internet kijken.
Hier duurt het allemaal langer en er is een kans dat iemand wat vergeet als het antwoord uit het hoofd opgeschreven wordt, laat staan als anderen het hier allemaal voor je opzoeken. Lekker makkelijk!
Hier duurt het allemaal langer en er is een kans dat iemand wat vergeet als het antwoord uit het hoofd opgeschreven wordt, laat staan als anderen het hier allemaal voor je opzoeken. Lekker makkelijk!
In a war it's not about who's right, only who's left!