PRDV:Partij voor rechtvaardigheid, daadkracht en vooruitgang

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
smaug
Lid
Berichten: 193
Lid geworden op: 27 dec 2004, 22:43
Locatie: Tilburg

PRDV:Partij voor rechtvaardigheid, daadkracht en vooruitgang

Bericht door smaug »

Peter R de Vries pakt gaat "criminele" politiek aanpakken??
Na Fortuyn is er weer ruimte voor een "Lonewolf", en volgens M de Hond, al goed voor 20% geintreseerden. waarvan 5% het al zeker weet.
Nou Nou, nog geen programma en dan al deze scoren.
Maar goed, in Nederland kan het alle kanten op, dat hebben we al eerder gezien, en ik ben er wel weer aan toe, aan wat actie in de politiek.
Toch eens in de gaten houden , deze PRDV.
Ik heb wel eens een voorbarige uitspraak gedaan op een feestje, dat als De Vries in de politiek ging, hij aardig wat stemmen zou vergaren.
De tijd zal het leren.

PRDV:Partij voor rechtvaardigheid, daadkracht en vooruitgang

Nou, succes Peter....en sterkte!
hilbillyspeak : ah is sure ah doesn't knows whut yer talkin' about.
Gebruikersavatar
jeroen1944
Lid
Berichten: 991
Lid geworden op: 20 aug 2004, 22:03

Bericht door jeroen1944 »

Ja ik ben ook benieuwd, en idd ACTIE
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Hmm, ik houd niet zo van dit soort mensen in de politiek.
Als persoon op zich denk ik dat peter r de vries prima is hoor, recht door zee en zo. Vaak zijn dit soort mensen zeer met hun eigen zienswijze bezig en compromisloos. Daadkrachtig en sterk. Die mensen komen altijd goed naar voren in de wereld. Maar in de politiek gaat het niet om de opinie van 1 mens, maar om hoe we met zijn allen samen moeten leven.
Vandaar ook dat pim fortuijn zo'n raar effect heeft gehad op nederland en ik neem aan dat iedereen nog wel een paar voorbeeldjes weet...adolfje bij voorbeeld...

--edit--
ik wilde eventjes voor de goede orde melden dat ik dhr peter r de vries niet beticht van zulke wandaden en ik denk ook niet dat hij hiertoe in staat is. Het gaat puur om de karakter eigenschappen.
--edit--
Laatst gewijzigd door Arjen op 08 mei 2005, 12:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
gvdbor
Lid
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 dec 2004, 19:03
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door gvdbor »

het feit dat hij zijn partij PRDV noemt zegt mijns inziens al genoeg.
Die man is zo vreselijk ingenomen met zichzelf dat hij zelfs zijn partij de naam van zijn initialen geeft en daar vervolgens een paar leuke termen bij bedenkt.
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Er zijn maar 700 mensen ondervraagt en zijn geinterviewd door Mourice de Hond.. Persoonlijk vind ik deze man ongeloofwaardige onderzoeken uitvoeren zo... deze man gaat express mensen interviewen die Peter zelf kennen of in de buurd wonen. Net alsof Peter ervaring als politicus heeft? Hij wordt vierkant omvergeluld in Brussel...
Gebruikersavatar
thedutchdevilo
Lid
Berichten: 170
Lid geworden op: 09 apr 2005, 23:08
Locatie: Groningen

Bericht door thedutchdevilo »

Er zijn een paar enge mensen in deze wereld ....
twee daarvan zijn Wilibrord Frequin en Peter R de Vries.
Deze twee mensen menen steeds het geweten van Nederland te zijn en denken ook nog voor heel Nederland te spreken.
Ze zijn mij te netjes....
Bij Peter de Vries zijn programma vind best wel veel dingen goed,maar de man spreekt mij niet echt aan.
Ik had liever Pim Fortuyn wat dat betreft!
Die wond er geen doekjes om en vertelde overal wat hij van mening was.
Ik heb trouwens liever de oprichting van een andere partij..........
De partij ter opheffing van de Euro.
Lijkt me dat daar veel voor zullen stemmen...want een ieders spaarpot begint leeg te raken !
Wat zegt u ? Euro heeft niets duurder gemaakt ....
Ga eens kijken bij de benzinepomp,€1,29 voor liter benzine is Fl.2,84 !!!
Dat hoor je niet zo veel,maar leeft wel bij veel mensen !
There can be only one...!
Gebruikersavatar
Zitadelle
Lid
Berichten: 798
Lid geworden op: 22 jul 2004, 19:03
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Zitadelle »

Ach... het is weer zo'n one-issuepartij die zich stort op de hype van tegenwoordig: (on)veiligheid. Net als Geert Wilders. Peter R(econstructie) de Vries mag al blij zijn als hij één zetel krijgt - en zelfs dat zou ik een flater van de politiek vinden. Nee, de PRDV krijgt niet mijn stem - ik ga niet mee in de golf van populisme die de Nederlandse politiek overstroomt (Geert Wilders, Joost Eerdmans, Peter R. de Vries en in mindere mate Jan Marijnissen)
http://www.t-kwadraat.nl/

It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
Gebruikersavatar
smaug
Lid
Berichten: 193
Lid geworden op: 27 dec 2004, 22:43
Locatie: Tilburg

Bericht door smaug »

De partij ter opheffing van de Euro.
YES !!! :evil: :evil:
hilbillyspeak : ah is sure ah doesn't knows whut yer talkin' about.
Gebruikersavatar
thedutchdevilo
Lid
Berichten: 170
Lid geworden op: 09 apr 2005, 23:08
Locatie: Groningen

Bericht door thedutchdevilo »

Bij genoeg animo richt ik hem zelf op !!! :evil: :D
There can be only one...!
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Grappig dat hij in de media onmiddelijk het stempel "rechts" krijgt terwijl hij eerder iets naar links neigt. Hij heeft bijvoorbeeld helemaal niets met de opvattingen van Wilders en ziet helemaal niets in samenwerken met de peroxide Limburger.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

thedutchdevilo schreef:Bij genoeg animo richt ik hem zelf op !!! :evil: :D
Wees eens een keer modern en blijf niet zo hangen in de geschiedenis... Een product stijgt elk jaar in prijs en vroeger koste een litertje benzine misschien HFL 1,50 en nu omgerekend 2,50. Ach vroeger verdiende je ook niet omgerekend 3000 gulden netto in de maand..
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

thedutchdevilo schreef:Wat zegt u ? Euro heeft niets duurder gemaakt ....
Ga eens kijken bij de benzinepomp,€1,29 voor liter benzine is Fl.2,84 !!!
Dat hoor je niet zo veel,maar leeft wel bij veel mensen !
De enorme steiging van de benzineprijs heeft alles met doodnormale inflatie, beleid van de oliemaatschappijen en de tweede golfoorlog temaken. Het is onzin dit te wijten aan de Euro.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
smaug
Lid
Berichten: 193
Lid geworden op: 27 dec 2004, 22:43
Locatie: Tilburg

Bericht door smaug »

Ik zie dat bob 19 jaar is,
Zeker nog in een gespreid bedje mischien?
De prijzen zijn dankzij de Pleuro wel degelijk gestegen, en niet zo'n beetje ook.
Ik geef al jarenlang geld uit met mijn gezin, en ik weet gewoon hoe het net voor de invoer van deze euro was,
Ik kan duidelijk prijsvergelijkingen maken!!
Die Euro is mij gewoon door de strot geduwd, dat vindt ik nog het ergste.
Mensen die dit niet herkennen, hebben of een gigantisch salaris, of hebben geen maandelijkse lasten, boodschappen, etc etc.
Voor mij is het duidelijk, een gulden is nu een euro.!

en nog een prettig weekend :)
hilbillyspeak : ah is sure ah doesn't knows whut yer talkin' about.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

De Euro heeft absoluut de prijzen enorm doen steigen, maar benzine is gewoon een slecht voorbeeld.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

En als de euro nou niet was ingevoerd, zouden de prijzen dan gelijk zijn gebleven?
Jullie doen nu alsof de prijssteiging geheel afhankelijk was van de euro.
Neem aan dat jullie bedoelen dat de prijsstijging vooral onder de invloed van de euro is gekomen?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Plaats reactie