ANP
Vlaams Belang steunt bedrijf dat allochtonen weigert
01-05-2005
ANTWERPEN (ANP) - De partij Vlaams Belang van Filip Dewinter steunt een bedrijf dat systematisch allochtone werknemers weigert, omdat klanten die niet zouden willen.
,,Dat de Vlamingen niets van vreemdelingen moeten weten, komt door het falend immigratie- en integratiebeleid. Het heeft niets te maken met zogenaamde racistische bedrijven'', zei Dewinter zondag in Antwerpen tijdens de viering van de Dag van de Arbeid.
Dewinter reageerde op uitlatingen van de bedrijfsleider van de Vlaamse fabrikant van kanteldeuren Feryn. Die zei deze week geen allochtonen te willen om deuren te plaatsen in woningen, vooral villa's. ,,Die klanten willen hen niet over de vloer'', zei hij.
Feryn...
- Arjen
- Lid
- Contacteer:
Mag dat wel van de wet?
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 2 keer
- Contacteer:
Strikt gezien niet.....Arjen schreef:Mag dat wel van de wet?
maar wat doe je als bedrijfsleider als je geen klanten hebt omdat je allochtonen tewerk stelt......

Moeilijke discussie.....
Volgens mij neemt die man aan wie hij wil..... net zoals ik mijn huis zou moeten kunnen verhuren aan wie ik wil.... En ook dat wil wel eens voor opschudding zorgen in België......
Johan
29th Let's Go!!!!!
- Harro
- Lid
- Robin V
- Lid
Het is logisch dat een bedrijf voor zo veel mogelijk winst kiest. in dit geval is dat mogelijk door te luisteren naar de opinie van hun klanten.
Ze hebben trouwens wel immigranten in dienst, maar deze werken in afdelingen die zich niet bezighouden met werken in huizen, maar administratie, etc....
Meer immigranten bij Feryn betekent in dit geval minder winst.
Ze hebben trouwens wel immigranten in dienst, maar deze werken in afdelingen die zich niet bezighouden met werken in huizen, maar administratie, etc....
Meer immigranten bij Feryn betekent in dit geval minder winst.
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 2 keer
- Contacteer: