Dagje uit in Westerbork
- Oberschütze
- Lid
- Contacteer:
- Harro
- Lid
Laten we afspreken dat de Van Dale betrouwbaarder is dan google. Als ik op "marsmannetjes" google zegt de eerste link die ik tegenkom (quote): "Marsmannetjes bestaan dus wel. " See what I mean?k98s schreef:Dan is het toch deporteren. Laat mij me ook eens vergissen. Zoek google af over de deportaties en daar staan andere dingen.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
- Boroskov
- Lid
-
- Lid
Ik geef zinninge argumenten maar als er iets anders staat dan klopt (de betekenins van een woord dus) kan ik er ook niet veel aan doen.Harro schreef:Bob, iedereen mag zijn mening geven. Ik dus ook. Het vervelende is dat wij de mening van K98s voor hem onderbouwen. Iets wat hij zelf niet met zinnige argumenten kan doen.
Dan nog je hoeft mij niet te vergelijken met een nazi want dit zijn weer die domme dingen.
Nogmaals zoals ik al eerder heb gezegd tegen je harro, ik houd me mening vast en haak niet af als er iets gebeurd zoals vele wel doen.
Koppigheid? Misschien. Mijn mening? Dat zeker.
Maarja ik heb al gezegd dat ik stop met dees reacties dus als je nog iets wil zeggen doe dat dan per PB aub!
- Harro
- Lid
Dat gaat de goede kant op. Daarstraks was het nog deporteren geblazenSturmmann schreef:Achja IK vind dat ze die respectlozen daaro in westerbork gewoon een flink pak slaag moeten geven !

De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
-
- Lid
-
- Lid
Das waar, daar heb je wel gelijk in. Maar ik heb hier geen woordenboek in de buurt.Harro schreef:Laten we afspreken dat de Van Dale betrouwbaarder is dan google. Als ik op "marsmannetjes" google zegt de eerste link die ik tegenkom (quote): "Marsmannetjes bestaan dus wel. " See what I mean?k98s schreef:Dan is het toch deporteren. Laat mij me ook eens vergissen. Zoek google af over de deportaties en daar staan andere dingen.
- Oberschütze
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
-
- Lid
- Boroskov
- Lid
Nee, in Nederland wordt nooit iemand in elkaar geschoptk98s schreef:Flink pak slaag is idd een betere oplossing maar dat zal hier niet gebeuren in Nederland.Harro schreef:Dat gaat de goede kant op. Daarstraks was het nog deporteren geblazenSturmmann schreef:Achja IK vind dat ze die respectlozen daaro in westerbork gewoon een flink pak slaag moeten geven !

Hic manebimus optime
-
- Lid
Thnx voor de link. Zal hem bij favorieten zetten, voor de volgen de keer779 schreef:http://www.woordenboek.nl/opzoeken/woordenboek/

- Harro
- Lid
-
- Lid
jawel maar zie jij al 50 mensen in een rij staan die allemaal klappe krijgen legaal omdat ze zich hebben misdragen?Boroskov schreef:Nee, in Nederland wordt nooit iemand in elkaar geschoptk98s schreef:Flink pak slaag is idd een betere oplossing maar dat zal hier niet gebeuren in Nederland.Harro schreef: Dat gaat de goede kant op. Daarstraks was het nog deporteren geblazen