Dagje uit in Westerbork

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Oberschütze
Lid
Contacteer:

Bericht door Oberschütze »

Achja IK vind dat ze die respectlozen daaro in westerbork gewoon een flink pak slaag moeten geven !
Das Feuer liebt mich!
Harro
Lid
Lid

Bericht door Harro »

k98s schreef:Dan is het toch deporteren. Laat mij me ook eens vergissen. Zoek google af over de deportaties en daar staan andere dingen.
Laten we afspreken dat de Van Dale betrouwbaarder is dan google. Als ik op "marsmannetjes" google zegt de eerste link die ik tegenkom (quote): "Marsmannetjes bestaan dus wel. " See what I mean?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Boroskov
Lid

Bericht door Boroskov »

Sturmmann schreef:Achja IK vind dat ze die respectlozen daaro in westerbork gewoon een flink pak slaag moeten geven !
Kijk,dat is nu nog eens een goed onderbouwde mening!!! :? Dank voor deze zinvolle bijdrage! :roll:
Hic manebimus optime
k98s
Lid

Bericht door k98s »

Harro schreef:Bob, iedereen mag zijn mening geven. Ik dus ook. Het vervelende is dat wij de mening van K98s voor hem onderbouwen. Iets wat hij zelf niet met zinnige argumenten kan doen.
Ik geef zinninge argumenten maar als er iets anders staat dan klopt (de betekenins van een woord dus) kan ik er ook niet veel aan doen.

Dan nog je hoeft mij niet te vergelijken met een nazi want dit zijn weer die domme dingen.

Nogmaals zoals ik al eerder heb gezegd tegen je harro, ik houd me mening vast en haak niet af als er iets gebeurd zoals vele wel doen.

Koppigheid? Misschien. Mijn mening? Dat zeker.

Maarja ik heb al gezegd dat ik stop met dees reacties dus als je nog iets wil zeggen doe dat dan per PB aub!
Harro
Lid
Lid

Bericht door Harro »

Sturmmann schreef:Achja IK vind dat ze die respectlozen daaro in westerbork gewoon een flink pak slaag moeten geven !
Dat gaat de goede kant op. Daarstraks was het nog deporteren geblazen :mrgreen:
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
779
Lid
Lid

Bericht door 779 »

Ik vind dat ze Sturmman tape op zijn mond moeten plakken en op een eilandje moeten 'deporteren' :P

Nee onderbouw even waarom?
k98s
Lid

Bericht door k98s »

Harro schreef:
k98s schreef:Dan is het toch deporteren. Laat mij me ook eens vergissen. Zoek google af over de deportaties en daar staan andere dingen.
Laten we afspreken dat de Van Dale betrouwbaarder is dan google. Als ik op "marsmannetjes" google zegt de eerste link die ik tegenkom (quote): "Marsmannetjes bestaan dus wel. " See what I mean?
Das waar, daar heb je wel gelijk in. Maar ik heb hier geen woordenboek in de buurt.
Oberschütze
Lid
Contacteer:

Bericht door Oberschütze »

Sturmmann met dubbel N op het eind dankje :)
Das Feuer liebt mich!
k98s
Lid

Bericht door k98s »

Harro schreef:
Flink pak slaag is idd een betere oplossing maar dat zal hier niet gebeuren in Nederland.
779
Lid
Lid

Bericht door 779 »

k98s
Lid

Bericht door k98s »

Moet ook een werkende en kunnende oplossing zijn!
Boroskov
Lid

Bericht door Boroskov »

k98s schreef:
Harro schreef:
Flink pak slaag is idd een betere oplossing maar dat zal hier niet gebeuren in Nederland.
Nee, in Nederland wordt nooit iemand in elkaar geschopt :?
Hic manebimus optime
k98s
Lid

Bericht door k98s »

Thnx voor de link. Zal hem bij favorieten zetten, voor de volgen de keer ;)
Harro
Lid
Lid

Bericht door Harro »

Met "dat gaat de goede kant" op bedoel ik ook zeker niet dat Sturmmann er al is 8)
k98s
Lid

Bericht door k98s »

Boroskov schreef:
k98s schreef:
Harro schreef: Dat gaat de goede kant op. Daarstraks was het nog deporteren geblazen :mrgreen:
Nee, in Nederland wordt nooit iemand in elkaar geschopt :?
jawel maar zie jij al 50 mensen in een rij staan die allemaal klappe krijgen legaal omdat ze zich hebben misdragen?
Plaats reactie