Iemand die russisch kan vertalen?

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Frankie
Lid
Contacteer:

Iemand die russisch kan vertalen?

Bericht door Frankie »

Ik vond een advertentie op internet van een rus alleen zoals vermeld staat er russische tekst bij.
kan iemand dit voor mij vertalen? Het gaat in ieder geval over een Harley WLA.

Старинный мотоцикл HARLEY-DAVIDSON модель WLA-42, 1942 года выпуска. Практически 100% комплектность (нет стекла фары и задней подножки-подставки), коррозия практиески нулевая - мотоцикл привезен из южных, сухих краёв. Не запускали ни разу, но вроде работоспособный. Цвет зелёный. Требуется реставрация. Документы есть. Телефон в Москве

Alvast bedankt en ik hoop dat ik het goed geplaatst heb.

Frankie.
LEST WE FORGET !
John Rambo
Lid

Bericht door John Rambo »

Oeroude motor cyclus HARLEY-davidson model WLA-42, 1942 jaar van de opbrengst. Praktisch 100% _____________ (geen het glas van de lichtbak en kweken ________-_________) op, corrosie __________ nul - motor cyclus wordt van naar het zuiden, van dorre boorden gebracht. Lanceren te evenmin, maar _____ _______________ timen nieten. Kleur is groen. Wordt restauratie gehoeven. Documenten bestaan. Telefoon in De moskou
Frankie
Lid
Contacteer:

Bericht door Frankie »

Oke dan alvast bedankt.
LEST WE FORGET !
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

Klinkt als vertaalmachine dit :D

Altijd leuk voor strafwerk die dingen..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Guido
Lid

Bericht door Guido »

Dodo schreef: Altijd leuk voor strafwerk die dingen..
haha precies!! niet normaal veel gedaan bij frans hahaha!
Zhukov
Lid
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Antieke Motorfiets, Harley-Davidson model WLA-42, bouwjaar 1942.
Praktisch 100 % compleet (glas voor de koplamp en achterste voetsteun ontbreken), roest praktisch nul. De motorfiets komt uit het zuiden, dus droge gebieden. Start niet altijd, maar is wel operationeel. Kleur groen. Restauratie is nodig. Documenten aanwezig. Telefoon in Moskou.

Dit is 'm denk ik.
Вместе мы непобедимы
Frankie
Lid
Contacteer:

Bericht door Frankie »

Zhukov schreef:Antieke Motorfiets, Harley-Davidson model WLA-42, bouwjaar 1942.
Praktisch 100 % compleet (glas voor de koplamp en achterste voetsteun ontbreken), roest praktisch nul. De motorfiets komt uit het zuiden, dus droge gebieden. Start niet altijd, maar is wel operationeel. Kleur groen. Restauratie is nodig. Documenten aanwezig. Telefoon in Moskou.

Dit is 'm denk ik.

Oke super! Bedankt! Ik heb de man al gemaild maar nog niks terug gekregen. Eens kijken wat het ding moet kosten en wat het kost om hem hier te krijgen!
LEST WE FORGET !
earlymb
Moderator
Moderator
Ontvangen: 28 keer
Contacteer:

Bericht door earlymb »

Weet waar je aan begint!

Ik heb al heel wat van die ex-Russische Harley's gezien en je kunt er zeker van zijn dat je een kapitaal kwijt bent om hem een goede restauratie te geven. Je kunt er donder op zeggen dat er in het blok meer Russische dan Amerikaanse onderdelen zitten. Sommige zijn beter dan andere, maar daar moet je wel kijk op hebben. Als je er eentje wilt hebben ga dan gewoon naar een bekende handelaar, dan weet je prcies wat je koopt want vrijwel al deze dingen zijn bodemloze putten. Er zal best wel wat van te maken zijn, maar ga maar wel uit van een totale restauratie, waar zo ongeveer alle belangrijke onderdelen vervangen moeten worden. Vraag het maar eens aan Johan Willaert, en anders kan ik je ook wel aan een goed adres voor advies helpen. :wink:

Grtn

David
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Volgens mij moet je BPM betalen 'm sowieso opnieuw laten keuren bij de RDW. Tijdens de koude-oorlog zijn er natuurlijk, zoals Earlymb zegt, alleen maar onderdelen van Trabantjes in gegaan, dus tja, wel een leuke voor de ware doe 't zelver.

Overigens zijn Harley's gigantische oliezweters, zelfs wanneer ie nieuw van de fabriek komt :P
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Plaats reactie