wereld oorlog 2 (Betrekken Belgie bij WO2)

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Project Wereld Oorlog 2

wereld oorlog 2 (Betrekken Belgie bij WO2)

Bericht door Project Wereld Oorlog 2 »

Hallo ...

Mijn voorstellingen van onze teksten zijn morgen, maar nu heb ik een groot probleem: ik heb mijn bundeltje nog niet helemaal af. :oops:

Willen jullie mij alsjeblieft helpen? We hebben namelijk een strenge juffrouw . :cry:
Willen jullie mijn vraag beantwoorden aub >>>
Op welke manier werd Belgie betrokken bij wereldoorlog 2 ? <<<

gr .. ik :wink:

[Edit Sjoerd: leestekens toegevoegd om de post te verduidelijken.[/edit]
Tim Y.
Lid

Bericht door Tim Y. »

De Duitsers vielen op 10 mei 1940 Belgie binnen, net zoals Nederland en Frankrijk. Dit gebeurde onder de naam Fall Gelb.
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
pieter_pba
Lid
Contacteer:

Bericht door pieter_pba »

Plannen is dan - naast fatsoenlijk schrijven - niet een van je sterkste punten.

Na wat koekelen vond ik hier veel informatie over Plan Gelb, http://www.go2war2.nl/nld_print.asp?paginaid=782.
Daarin staat ook informatie over de inval in België.
Whoever saves one life, saves the world entire. Whoever destroys one life, destroys the whole universe.
Sjoerd
Lid

Bericht door Sjoerd »

pieter_pba schreef:Plannen is dan - naast fatsoenlijk schrijven - niet een van je sterkste punten.
Inderdaad: Besteed in het vervolg even wat meer aandacht aan je berichten, leestekens maken je bericht en dus ook je vraag een stuk duidelijker. Ik heb ze nu zelf toegevoegd, maar ik verwacht dat je dat in het vervolg zelf doet.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Plaats reactie