Uitzetting van Antilianen!

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gesloten
Kilroy
Lid
Berichten: 248
Lid geworden op: 16 jan 2005, 20:35
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Kilroy »

Hm, als niet Nederlander lijkt mij al dat geouwehoer over die Antillianen heel erg lijken op neo-kolonialisme.
Beste menden, is die mentaliteit al niet meer als 100 jaar verderfelijk ?
Laat die mensen ginder nou even zelf beslissen wat ze willen doen met hun land, hun leven, hun werk, hun gezin.
Zeg mij het als ik me nu vergis, maar jullie kunnen zo goed kritiek geven op onze Vlaamse ingesteldheid tot onafhankelijkheid.
Quid ? :shock:
Een zaak is niet noodzakelijkerwijs rechtvaardig omdat een mens er voor sterft (Oscar Wilde).
KevinP
Lid
Berichten: 1152
Lid geworden op: 17 jan 2004, 12:09
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door KevinP »

Kilroy, de autonomie van deze eilanden heeft niet zoveel met deze discussie te maken. Het gaat niet om wat Antillianen op hun eigen eiland doen, maar wat ze in Nederland doen. Bepaalde groepen Antillianen geven in Nederland problemen doordat ze kansarm zijn en in het criminele circuit belanden. Wat ze op hun eigen eiland doen moeten ze inderdaad zelf weten, maar in Nederland zullen ze zich net als iedereen aan de Nederlandse wet en aan bepaalde normen en waarden moeten houden.

Verder zijn de Nederlandse Antillen al redelijk autonoom en langzaam aan zullen meerdere eilanden vermoedelijk een status aparte krijgen. Via referenda mogen Antillianen hier zelf over stemmen en misschien kiezen ze er zelf wel voor om gedeeltelijk afhankelijk te blijven van Nederland.

Wat mij betreft gun ik deze mensen hun onafhankelijkheid per direct, maar ik denk dat het economisch voor deze eilanden misschien beter is als Nederland nog een kleine vinger in de pap heeft.
Kilroy
Lid
Berichten: 248
Lid geworden op: 16 jan 2005, 20:35
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Kilroy »

KevinP schreef:Kilroy, de autonomie van deze eilanden heeft niet zoveel met deze discussie te maken. Het gaat niet om wat Antillianen op hun eigen eiland doen, maar wat ze in Nederland doen. Bepaalde groepen Antillianen geven in Nederland problemen doordat ze kansarm zijn en in het criminele circuit belanden. Wat ze op hun eigen eiland doen moeten ze inderdaad zelf weten, maar in Nederland zullen ze zich net als iedereen aan de Nederlandse wet en aan bepaalde normen en waarden moeten houden.
Verder zijn de Nederlandse Antillen al redelijk autonoom en langzaam aan zullen meerdere eilanden vermoedelijk een status aparte krijgen. Via referenda mogen Antillianen hier zelf over stemmen en misschien kiezen ze er zelf wel voor om gedeeltelijk afhankelijk te blijven van Nederland.
Wat mij betreft gun ik deze mensen hun onafhankelijkheid per direct, maar ik denk dat het economisch voor deze eilanden misschien beter is als Nederland nog een kleine vinger in de pap heeft.
Dank je voor je commentaar.
Een zaak is niet noodzakelijkerwijs rechtvaardig omdat een mens er voor sterft (Oscar Wilde).
180cc
Lid
Lid
Berichten: 168
Lid geworden op: 12 okt 2004, 16:11
Locatie: Denhaag

Bericht door 180cc »

KevinP schreef:
180cc schreef:Anti's zijn toch Nederlands grootste gastheer van verkrachters(Rasta-verkrachter) een achternichtje van me is bijna verkracht door een paar Antilianen uit R*dam Zuid.

We'll to the point? Het is geen leuk volk!
Inderdaad en alle Marokkanen zijn criminelen, alle Surinamers verhandelen drugs, alle werklozen zijn lui, alle homoseksuelen gedragen zich verwijfd, alle Rooms-Katholieke priesters zijn pedofiel, alle VMBO-ers zijn aan de drugs, alle Gymnasiumleerlingen zijn psychisch gestoord, alle studenten zijn corpsballen, alle moslims zijn terroristen, alle gabbers zijn racisten, alle Amerikanen zijn arrogant, alle Belgen zijn dom, alle Nederlanders zijn gierig, alle bejaarden zijn dement, alle ambtenaren werken niet, alle plattelandsbewoners zijn domme boeren, alle tennissers zijn kakkers, alle mensen die vaak op internet zitten zijn sociaal gestoord, alle mensen die WOII militairia verzamelen geilen op oorlog en alle mensen met interesse in WOII zijn nazi's. Alleen als je niet tot één van de bovenstaande groepen hoort ben je 'normaal'.

Maar serieus: je moet niet zo generaliseren. Het is hier al honderden keren gezegd, maar je kan niet een volledige bevolkingsgroep beoordelen op het gedrag van slechts een kleine groep die het verpest voor anderen.
1; Tja volgens cijfers zijn de Marokkanen de klootzakjes.(daar heb je gelijk in)

2; Daar zijn Surinamers bekend om ''Bolletjes-slikken''

3; Als je na 6maanden nog geen baan hebt gevonden, dan vindt ik je lui.

4; Het is bewezen dat flikko's verwijfd zijn.

5; Katholieken paters kunne maar niet van kindjes afblijven.

6; 65% van de VMBO'ers doen aan drugs(ook bewezen)

7; Komt door omdat ze latijns moeten leren die gym-jochies/en meisjes.

8; Studenten hebben vaak een te grote bek, maar cool zijn ze wel.

9; Geen commentaar(ben bang om m'n leven)

10; Alle gabbers die naar Terror luisteren zijn racisten.

11; De zuiderlingen dan.

Voor de rest ik weet dat je het sarcastisch bedoelde, maar ik probeerde jullie meningen gewoon naar boven te halen. En ik heb ofzo 4maanden niets van me laten horen op Internet-forum's(ik heb een sociale leven-)
-Hi im high-
KevinP
Lid
Berichten: 1152
Lid geworden op: 17 jan 2004, 12:09
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door KevinP »

180cc schreef:Voor de rest ik weet dat je het sarcastisch bedoelde, maar ik probeerde jullie meningen gewoon naar boven te halen.
Ik hoop dat jij het bovenstaande ook sarcastisch bedoelde. :?

Wat ik vooral wil zeggen is dat je mensen niet in hokjes moet plaatsen door te generaliseren. Je kunt nooit volledige bevolkingsgroepen negatief beoordelen op het gedrag van individuen.
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

180cc, je vergeet wat punten:

- nationalisten gebruiken altijd dezelfde, uitgekauwde en ondoordachte argumenten
- nationalisten gebruiken woorden als flikko's
- nationalisten wijzen skinheads aan als de echte rascisten om zelf buiten schot te blijven
- nationalisten denken in hokjes
Maii
Lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 jan 2005, 16:06

Bericht door Maii »

180cc schreef:Anti's zijn toch Nederlands grootste gastheer van verkrachters(Rasta-verkrachter) een achternichtje van me is bijna verkracht door een paar Antilianen uit R*dam Zuid.

We'll to the point? Het is geen leuk volk!
Wil je zeggen dat er geen Nederlandse verkrachters zijn?

Ander maak ik wel een heel lijst voor je hoor! :)
180cc schreef: 9; Geen commentaar(ben bang om m'n leven.
Hahah die is goed.. :lol:
Lol..
Maar loop maar niet zo hard van stapel..
Ik denk wel dat die terroristen iets beters te doen hebben dan een miezerig ''iemand'' te doden, zoals jij :) .
*(En iemand belangrijker)

No offence :wink:

- B T P

Waarom alleen met Anti's ?
Doe het dan met elk ras!
Nja.. met Nederlanders gaat het denk ik niet..
Maar ik bedoel met turken, belgen enz.

Eens/Oneens
το παρελθόν --> μέλλον

Makkelijkste dingen kunnen moeilijk zijn.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Wilco Vermeer schreef:[...]Wat maakt nu een Antilliaan anders dan een Limburger of een Groninger, of een Zeeuw.
Nou, historisch gezien is een Antilliaan Nederlandser dan een Limburger 8)
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Daniel
Lid
Berichten: 181
Lid geworden op: 24 feb 2005, 21:23
Locatie: omg. Arnhem

Bericht door Daniel »

180cc schreef:Anti's zijn toch Nederlands grootste gastheer van verkrachters(Rasta-verkrachter) een achternichtje van me is bijna verkracht door een paar Antilianen uit R*dam Zuid.

We'll to the point? Het is geen leuk volk!
Dan zal je achternichtje er wel om gevraagd hebben, niet???? Same shit, different perspective!! En geen leuk volk? Moet je mijn schoonvader eens meemaken!

Wat een flauwekul kraam jij uit zeg.....
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Wat moet ik mij trouwens voorstellen bij een gastheer van verkrachters? En dan nog de grootste ook :?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
180cc
Lid
Lid
Berichten: 168
Lid geworden op: 12 okt 2004, 16:11
Locatie: Denhaag

Bericht door 180cc »

Oke oke, sorry voor de provocaties. Ik generaliseerde teveel, en dat is blijkbaar ''over de lijn'' gegaan.
-Hi im high-
Gebruikersavatar
Daniel
Lid
Berichten: 181
Lid geworden op: 24 feb 2005, 21:23
Locatie: omg. Arnhem

Bericht door Daniel »

De grootste zal wel in relatie staan tot de negroide afkomst!! :wink: Oh, nee, weer een vooroordeel......
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Antillianen zijn de grootste gastheer van verkrachters. Ik kan hier geen logica in ontdekken.

180cc, dus het waren bewuste provocaties? Dat is nog kwalijker.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Daniel
Lid
Berichten: 181
Lid geworden op: 24 feb 2005, 21:23
Locatie: omg. Arnhem

Bericht door Daniel »

Ach Harro, zie zijn onderschrift!!!
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Ah, nu snap ik hem Daniel. Ik vroeg mij al af of Antillianen verkrachters op de koffie vragen ofzo.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gesloten