Ik heb in de Cabinet War Room gestaan!!

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Marcfire
Lid

Ik heb in de Cabinet War Room gestaan!!

Bericht door Marcfire »

Dit weekend ben ik met een Ronde Tafel waar ik lid van ben naar Londen gefietst in 3 dagen op speciale 7 persoons fietsen om geld in te zamelen voor gehandicapten. doel was Tower Bridge halen vanaf onze eigen hefbrug in het dorp. Ander doel was bevrijdingsmunt afleveren bij het Churchill Museum, deze munt is speciaal in Waddinxveen geslagen met Pr Bernhards afbeelding.

De conservator nodigde ons uit om de munt aan hem te overhandigen in de Cabinet War Room!! echt cool, want normaal kun je die dus alleen vanachter glas vandaan zien.

Ik vond het heel bijzonder om naast de stoel van churchill te staan waar hij met zijn ministers vele oorlogsbeslissingen genomen heeft.

Ps, de fietsen waar we op zijn gegaan kun je op http://www.conferencebike.com zien. 1 versnelling max ongeveer 10 km per uur en veel heuvels in Engeland en in totaal 200 km gefietst in 3 dagen. Veel bekijks, veel getoeter echt honderden foto's van ons gemaakt en op BBC radio geweest. Kick avontuur en veel geld opgehaald voor een speciale rolstoelfiets voor verstandelijk gehandicapten.
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Wij hebben ook een soortgelijk geval rondrijden, alleen is dat een BBQ-fiets. Zelfde idee, alleen dus met een bbq en parasol in het midden en hoeven de gasten niet te fietsen (de bestuurder wordt geholpen door een electromotor [hij moet wel blijven trappen])

Maar erg tof dat je in CWR hebt gestaan... zou ik ook wel eens willen!
Marcfire
Lid

Bericht door Marcfire »

Ja, een bijzondere ervaring om daar te staan inderdaad.

Er is ook een soort bierfiets, maar dat ding gaat helemaal niet hard vooruit. Deze fiets ging ongeveer 10km per uur en dat was hard trappen
Plaats reactie