hooi
ik heb een vraag aan jullie:
ik moet voor school het verdrag van versailles herschrijven en dit zo schrijven dat de gevolgen van het verdrag de tweedewereldoorlog dus niet er uit voort zou komen. Met het verdrag moeten we ons beperken tot de 14 punten van Wilson. Ik kan hier met mijn groepje niet uitkomen en vraag daarom jullie hulp om een nieuw verdrag te schrijven.
Als jullie dat zouden willen doen zou ik het en mijn groepje zeer op prijs stellen
Bij voorbaat dank
Dennis
verdrag van versailles
- Martijn
- Lid
- Contacteer:
Ik hoop niet dat je bedoeld met deze vraag dat wij het verdrag opnieuw moeten gaan schrijven. Deze sevice leveren wij namelijk niet. Ik denk dat je goed moet nagaan wat er in het verdrag stond en hoe Hitler deze gebruikte om aan de macht te komen. Daar zit een groot punt. Je moet zorgen dat de Duitsers zich niet vernederd voelden en zo haal je een voedingsbodem voor de oorlog weg.
Voor de wat er o.a. in het verdrag stond klik hier
Als je nog een duidelijkere hulpvraag hebt als deze mag je die natuurlijk altijd stellen. Of als ik het verkeerd opvat en je je vraag wilt verduidelijken mag dat natuurlijk ook.
Succes!
Voor de wat er o.a. in het verdrag stond klik hier
Als je nog een duidelijkere hulpvraag hebt als deze mag je die natuurlijk altijd stellen. Of als ik het verkeerd opvat en je je vraag wilt verduidelijken mag dat natuurlijk ook.
Succes!

"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"