het duitse eliminatie gerichte antisemitisme in wo2+daarvoor
- wiersma
- Lid
het duitse eliminatie gerichte antisemitisme in wo2+daarvoor
waar zijn al die vragen en quotes over het antisemitisme de (eigenlijke reden voor de 1ste en de 2e wo) dat onderdeel van het christelijk geloof dat door de moderne antisemieten zo handig is gemodificeert van "de joden als religieuze groep naar de joden als een ras of volk" quote:De duitse bevolking was in de vroege 20e eeuw tijd bijna geheel antisemitisch zoals zei al eeuwen lang grotendeels antisemitisch was.Alleen was het antisemitisme niet langer alleen verbaal geweldadig tegen de joodse gemeenschap maar nu ook steeds frequenter fysiek geweldadig.
history provides you with usefull information for the future
- Lord_Vetinari
- Lid
- Willem ter Haar
- Lid
- Contacteer:
- wiersma
- Lid
- Willem ter Haar
- Lid
- Contacteer:
- Lord_Vetinari
- Lid
Die heb ik gelzezen. Maar Goldhagen is omstreden. Lees Een volk staat terecht - Misleiding en bedrog bij Goldhagen door Norman G. Finkelstein en Ruth Bettina Birn (Amsterdam 1998), ISBN 90 5018 398 0wiersma schreef:lees hitlers gewillige beulen van david jonah goldhagen maar eens meschien dat je het dan snapt
Goldhagen's manieren van interpreteren zijn erg dubieus, to say the least.
Hij, die niet leert van de geschiedenis, is gedoemd deze te herhalen... / Si non confectus non reficiat / Fighting for peace is like making love for virginity
- wiersma
- Lid
- wiersma
- Lid
zal ik doen maar toch vondt ik dat er enige logica in de theorie van goldhagen zatLord_Vetinari schreef:Die heb ik gelzezen. Maar Goldhagen is omstreden. Lees Een volk staat terecht - Misleiding en bedrog bij Goldhagen door Norman G. Finkelstein en Ruth Bettina Birn (Amsterdam 1998), ISBN 90 5018 398 0wiersma schreef:lees hitlers gewillige beulen van david jonah goldhagen maar eens meschien dat je het dan snapt
Goldhagen's manieren van interpreteren zijn erg dubieus, to say the least.
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
- Willem ter Haar
- Lid
- Contacteer:
Een nieuw toetsenbord zal ook handig zijn.wiersma schreef:ja ik weet hetWillem ter Haar schreef:Ik vind geen punten, komma's en vraagtekens. Ik zie 1 grote zin. Ik heb dus moeite met waar ik stoppen moet en verder moet gaan met lezen.
dat komt omdat mijn toetsen bord niet deugd
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 13 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
En af en toe opkijken en bezien wat je nu eigenlijk ingetoetst hebt.Willem ter Haar schreef:Een nieuw toetsenbord zal ook handig zijn.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- wiersma
- Lid
ja maar dan moet ik een toetsenbord kopen voor degene waar ik achter de pc zit en dat vindt ik een beetje onnodigWillem ter Haar schreef:Een nieuw toetsenbord zal ook handig zijn.wiersma schreef:ja ik weet hetWillem ter Haar schreef:Ik vind geen punten, komma's en vraagtekens. Ik zie 1 grote zin. Ik heb dus moeite met waar ik stoppen moet en verder moet gaan met lezen.
dat komt omdat mijn toetsen bord niet deugd
- Roel R.
- Lid
- Contacteer: