Whaa, jij mag niks zeggen. Ik begin nou aan mijn derde week.arneken schreef:pffff eerste schooldag ... gelukkig moet ik maar 2 uurtjes gaan maar toch ....goodbye holiday

Wat naief zeg! Het museum is fout geweest! het is toch belachelijk dat de tijdens een feestweek onaangekondigd een kunstwerk op het dak plaatst dat gelijkenissen toont met een bom! de EOD zei zelf dat het er heel erg echt uitzag met de draden! zelfs de politie was niet ingelicht! Voor mij alleen maar hulde aan de politie, eod en ME voor het goed laten verlopen van de evacuatie op 2 grote pleinen vol met duizenden mensen!Rednas schreef:We slaan toch ook helemaal door met dat anti terrorisme gedoe. Vanalles ontruimen alleen omdat er een "verdacht" koffertje staat (verdacht betekent niks anders dan dat de eigenaar er niet naast staat). Of kijk naar dat beleid voor de vliegtuigen, je mag niet meer dan 3 druppels water mee anders kan je er een bom van maken!
Bush begon met deze onzin en wij gaan er vrolijk in mee...
Ik ben het met je eens dat we soms wel eens een beetje doorslaan, maar de actie die de politie heeft genomen naar aanleiding van de nepbom vind ik volkomen terecht.Rednas schreef:Ik keur dat ook totaal niet goed, je verpest met zoiets alleen de avond voor zoveel mensen. Maar ik heb het over het algemeen, dat we panisch worden als we een koffertje zien (of dat tegenwoordig bij elk ongeluk eerst aan terrorisme wordt gedacht zoals bij die brug die instortte).
Gebruikers op dit forum: ClaudeBot en 0 gasten