Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Simon schreef:Mja, ik ik geef dodo gelijk, een beetje respect mag ook op z'n plaats zijn...
"Geen probleem dat die in stukken worden geschoten" gij kunt inderdaad veel zeggen achter u computer scherm hé...
LET OP, GRUWLIJKE FOTOS!!! NIET KIJKEN ALS JE EEN ZWAKKE MAAG HEBT
Ik doe ze expres zo linken:
Foto 1, Verwijderd door Martijn. Vind hem een beetje te heftig voor op het forum. Hoewel het de werkelijkheid misschien wel is, haal ik hem toch liever weg.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
sobel schreef:ik denk dat als je als bush zijnde zulke beelden ziet dat je dan bij jezelf denkt waar zijn we mee bezig (trouwens niet alleen als bush zijnde)
Inderdaad, maar nu kan hij zijn troepen nog niet naar huis halen
wittmann schreef:vooral foto 1 hoeft van mij niet op het forum
Van mij ook niet, een beetje te heftig. Heb de link even verwijderd.
Sorry hoor, maar er staat duidelijk bij dat je niet moet kijken als je er niet tegen kan.
Wellicht ken je het begrip "nieuwsgierigheid"? Waarom gaan mensen dingen doen, juist, omdat het verboden is.
Wat zou ik blij zijn als het gedoogbeleid omgevormd word naar een legaal beleid.. (euh) Dan word dat tenminste normaal hé!!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944