'WO2Forum' awards!
- Guido
- Lid
'WO2Forum' awards!
Welk forum lid verdiend een award? wie o wie springt er ergens met kop en schouders boven uit? Wie verdient volgens jou een WO2forum award!
Nomineer uw favoriet in een bepaalde sector, vermeld wel een goed(e) en duidelijk(e) argument! En misschien maakt deze persoon wel kans op een heuze Wo2forum award tijdens de uitreikingen!
Denk bijvoorbeeld aan de categorie : Orgineelse reply, het beste topicstarter, de meest ijverige, de mooiste, de beste avatar en onderschrift, het leuktste profiel! YOU NAME IT!
Ik wil als eerste Dhr. Peter Moelans nomineren als de meest ijverige persoon, onder andere bij de gallery en de wiki, viel hij het meeste op in mijn ogen.
Als 2e wil ik Gijs nomineren voor de meest behulpzame en meest inventive persoon op het forum, hij zal altijd je te hulp staan en het forum is altijd up-to-date!
Als 3e wil ik 'Shifty' nomineren voor de gene met de beste muzieksmaak (naast mij zelf )! Het spreekt voor zich, Punkrock hell yeah!
Nomineer uw favoriet in een bepaalde sector, vermeld wel een goed(e) en duidelijk(e) argument! En misschien maakt deze persoon wel kans op een heuze Wo2forum award tijdens de uitreikingen!
Denk bijvoorbeeld aan de categorie : Orgineelse reply, het beste topicstarter, de meest ijverige, de mooiste, de beste avatar en onderschrift, het leuktste profiel! YOU NAME IT!
Ik wil als eerste Dhr. Peter Moelans nomineren als de meest ijverige persoon, onder andere bij de gallery en de wiki, viel hij het meeste op in mijn ogen.
Als 2e wil ik Gijs nomineren voor de meest behulpzame en meest inventive persoon op het forum, hij zal altijd je te hulp staan en het forum is altijd up-to-date!
Als 3e wil ik 'Shifty' nomineren voor de gene met de beste muzieksmaak (naast mij zelf )! Het spreekt voor zich, Punkrock hell yeah!
- Dodo
- Lid
Zoals ik eerder al zei:
Ik zou graag Tim De Creane Militaria willen nomineren voor de reclame van het jaar in zijn verkoop-topic.
Hij heeft het Tell-Sell sfeertje goed te pakken gekregen!
Ik zou graag Tim De Creane Militaria willen nomineren voor de reclame van het jaar in zijn verkoop-topic.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
-
- Lid
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
Re: 'WO2Forum' awards!
Waarvoor dank G.Guido schreef:Als 3e wil ik 'Shifty' nomineren voor de gene met de beste muzieksmaak (naast mij zelf )! Het spreekt voor zich, Punkrock hell yeah!
-Nominatie in de categorie " nuttige tips " : Johan W.
-Nominatie in de categorie " Grappige uitspraken " : Simon
-Nominatie in de categorie " Veelbelovende verzamelaar " : Sander vw
en aangezien we allemaal vrienden zijn in De "scene" :
-Nominatie in de categorie " Muzieksmaak " : G.
-
- Lid
- Guido
- Lid
- Dodo
- Lid
Grootste patser van zijn verzameling - Johan Willaert
Jammer dat hij er ook het meeste recht toe heeft..
Beschouw het als een goede zaak Johan, wij zien het graag..
Jammer dat hij er ook het meeste recht toe heeft..
Beschouw het als een goede zaak Johan, wij zien het graag..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
- TommoVich
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
Helemaal mee eensDodo schreef:Zoals ik eerder al zei:
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''