'WO2Forum' awards!
- dvaupell
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- dvaupell
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
-
- Lid
- PPL
- Lid
En een nominatie van mijn kant.
Mooiste signature, Wittman
" Si Vis Pacem, Parabellum "
Heb ik zelf al een tijd als ondertitel op een ander forum.
Ik vind het wel leuk om hem hier weer bij iemand anders terug te zien.
Mooiste signature, Wittman
" Si Vis Pacem, Parabellum "
Heb ik zelf al een tijd als ondertitel op een ander forum.
Ik vind het wel leuk om hem hier weer bij iemand anders terug te zien.
Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
- killingspree
- Lid
de " Serieuste verzamelaar van het jaar trofé " :mooyman
de " ik kan mijn spullen niet vaakgenoeg in een topic plaatsen trofé : met Lof naar de Familie van Wassenhoven
de " Ik moet nu toch ook maar eens een uniform gaan maken trofé " gaat uit naar Roel R. !
wat hebben wij gelachen
haah super ! but ya did it ! de kogel is door de kerk
de " Bad-ass gehaktbal trofé " : moet ik toch aan Harro schenken van wege het door drammerige posten binnen het wo2 en metal topic, jongen wat heb ik me aan jou geërgerd
hahaha
de " ik ga een vrachtwagen bouwen met daarin een mobiel museum trofé " gaat met stijl uit naar Maj. Cain !! geweldig wat een prachtig idee
de " trofé voor het beste speurders werk van 2 handelaren " gaat uit naar Fallschirmjäger militaria !
de " hoeveel verschillende poppen kun je binnen een jaar kopen en verkopen trofé " schenk ik aan me zelf : Killingspree omdat ik binnen 1 jaar bijna 15 poppen heb gehad !:D
de " ik kan mijn spullen niet vaakgenoeg in een topic plaatsen trofé : met Lof naar de Familie van Wassenhoven

de " Ik moet nu toch ook maar eens een uniform gaan maken trofé " gaat uit naar Roel R. !

de " Bad-ass gehaktbal trofé " : moet ik toch aan Harro schenken van wege het door drammerige posten binnen het wo2 en metal topic, jongen wat heb ik me aan jou geërgerd

de " ik ga een vrachtwagen bouwen met daarin een mobiel museum trofé " gaat met stijl uit naar Maj. Cain !! geweldig wat een prachtig idee
de " trofé voor het beste speurders werk van 2 handelaren " gaat uit naar Fallschirmjäger militaria !
de " hoeveel verschillende poppen kun je binnen een jaar kopen en verkopen trofé " schenk ik aan me zelf : Killingspree omdat ik binnen 1 jaar bijna 15 poppen heb gehad !:D
Laatst gewijzigd door killingspree op 09 sep 2005, 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- Reca
- Lid
.
Nu kan ik natuurlijk niet achterblijven dus..
Award voor de meest onderbouwde meningen/posts: Harro
Award voor de persoon met de meeste Duitse contacten uit ww2,maar waarvan niet duidelijk is hoe hij eraan komt (wat zijn goed recht is
: ook Harro
Award voor de 'ik introduceer een nieuweling aan een veteraan' : Roel
Award voor de persoon met schijnbaar te veel geld over: Niels
Award voor de persoon met een raar hersenspinsel over het bedenken van zo'n topic: Guido
Award voor de MINST onderbouwde mening: thule-orden (ja,diegene met zijn nieuwe theorie over de betekenis van Hitlers aanwezigheid op aarde, maar goed laten we daar verder niet op terugkomen)
mvg
Rémy
Die ziet dat hij nog geen award binnen heeft gesleept

Award voor de meest onderbouwde meningen/posts: Harro
Award voor de persoon met de meeste Duitse contacten uit ww2,maar waarvan niet duidelijk is hoe hij eraan komt (wat zijn goed recht is

Award voor de 'ik introduceer een nieuweling aan een veteraan' : Roel

Award voor de persoon met schijnbaar te veel geld over: Niels

Award voor de persoon met een raar hersenspinsel over het bedenken van zo'n topic: Guido
Award voor de MINST onderbouwde mening: thule-orden (ja,diegene met zijn nieuwe theorie over de betekenis van Hitlers aanwezigheid op aarde, maar goed laten we daar verder niet op terugkomen)
mvg
Rémy
Die ziet dat hij nog geen award binnen heeft gesleept

----
- Harro
- Lid
Re: .
De award voor de persoon die mij in twee categoriën een award gaf is voor RémyRémy carré schreef:Die ziet dat hij nog geen award binnen heeft gesleept![]()

De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold