Je kan het natuurlijk ook heel lang laten groeien, allemaal bij elkaar laten zetten in een vorm van een schuitje

Idee?
Het waren geen indianen en het was met de witte en zwarte verf waarmee men de invasion stripes op de vliegtuigen had geschilderd...Stravers schreef:Idd, volgens mij hadden o.a. sommige Indianen die tijdens Market Garden sprongen hun gezicht beschildert (met rood en witte figuren?) en een hanenkam
Weet het echter niet zeker, dacht er wat over gelezen te hebben
Ze hadden het getekend in de vorm van een "logo" van een indianen stam. Krantenbericht in de Nederlandse krant dacht dus dat er indianen 'uit de hemel vielen'.johan willaert schreef:Het waren geen indianen en het was met de witte en zwarte verf waarmee men de invasion stripes op de vliegtuigen had geschilderd...Stravers schreef:Idd, volgens mij hadden o.a. sommige Indianen die tijdens Market Garden sprongen hun gezicht beschildert (met rood en witte figuren?) en een hanenkam
Het waren GI van het Regtl Demo platoon/506PIR en van C/326AEB...
Johan
Weet wel dat dit op D-Day voorkwam, maar tijdens Market Garden weet ik nie.johan willaert schreef:Het waren geen indianen en het was met de witte en zwarte verf waarmee men de invasion stripes op de vliegtuigen had geschilderd...Stravers schreef:Idd, volgens mij hadden o.a. sommige Indianen die tijdens Market Garden sprongen hun gezicht beschildert (met rood en witte figuren?) en een hanenkam
Het waren GI van het Regtl Demo platoon/506PIR en van C/326AEB...
Johan
heb ik lekker al gehadBrianlinden schreef:Doe duits
lekker zijkanten kaal