Roken of niet-roken

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.

roken of niet roken

niet roken
46
70%
roken
20
30%
 
Totaal aantal stemmen: 66

Gebruikersavatar
symen
Lid
Berichten: 540
Lid geworden op: 29 sep 2005, 20:57

Bericht door symen »

Ik ben net 3 dagen gestopt met roken naar ongeveer anderhalf jaar wel roken, heb nog een keer geprobeerd te stoppen maar is toen mislukt. mou hoop ik dat het wel lukt, zal wel moeilijk gaan.
Gebruikersavatar
aKoni
Lid
Berichten: 167
Lid geworden op: 20 nov 2003, 19:36
Locatie: Tilburg
Ontvangen: 1 keer

Bericht door aKoni »

Ik rook niet en begin er ook nooit aan, ik klaag er nooit over (behalve nu dan :D ) maar in mezelf hebk zoiets van bah, moet dat nou?!
Gebruikersavatar
symen
Lid
Berichten: 540
Lid geworden op: 29 sep 2005, 20:57

Bericht door symen »

aKoni schreef:Ik rook niet en begin er ook nooit aan, ik klaag er nooit over (behalve nu dan :D ) maar in mezelf hebk zoiets van bah, moet dat nou?!
Dat zelfde dacht ik vroeger ook ik had er ook een afkeer van maar op een gegeven ogenbil was ik er toch meebegonnen
Gebruikersavatar
aKoni
Lid
Berichten: 167
Lid geworden op: 20 nov 2003, 19:36
Locatie: Tilburg
Ontvangen: 1 keer

Bericht door aKoni »

symen schreef:
aKoni schreef:Ik rook niet en begin er ook nooit aan, ik klaag er nooit over (behalve nu dan :D ) maar in mezelf hebk zoiets van bah, moet dat nou?!
Dat zelfde dacht ik vroeger ook ik had er ook een afkeer van maar op een gegeven ogenbil was ik er toch meebegonnen
Ik dacht het vroeger al en nu nog steeds, ik heb meerdere familieleden verloren aan longkanker door roken, nou kan je zeggen das onzin door roken longkanker, maar toch is het zo, een dikke zwarte laag zat in de longen (longblaasjes etc.) van een oom, door al de teer in de sigaretten die hij gerookt heeft, hij kon nog maar amper praten en lopen zat er al helemaal niet meer in. Nou rookte hij wel heel erg veel, maar het is wel een goed voorbeeld wat je met roken je eigen aan doet.
Gebruikersavatar
symen
Lid
Berichten: 540
Lid geworden op: 29 sep 2005, 20:57

Bericht door symen »

aKoni schreef:
symen schreef:
aKoni schreef:Ik rook niet en begin er ook nooit aan, ik klaag er nooit over (behalve nu dan :D ) maar in mezelf hebk zoiets van bah, moet dat nou?!
Dat zelfde dacht ik vroeger ook ik had er ook een afkeer van maar op een gegeven ogenbil was ik er toch meebegonnen
Ik dacht het vroeger al en nu nog steeds, ik heb meerdere familieleden verloren aan longkanker door roken, nou kan je zeggen das onzin door roken longkanker, maar toch is het zo, een dikke zwarte laag zat in de longen (longblaasjes etc.) van een oom, door al de teer in de sigaretten die hij gerookt heeft, hij kon nog maar amper praten en lopen zat er al helemaal niet meer in. Nou rookte hij wel heel erg veel, maar het is wel een goed voorbeeld wat je met roken je eigen aan doet.
En dat is een van mijn redenen dat ik probeer te stoppen
Gebruikersavatar
aKoni
Lid
Berichten: 167
Lid geworden op: 20 nov 2003, 19:36
Locatie: Tilburg
Ontvangen: 1 keer

Bericht door aKoni »

symen schreef:En dat is een van mijn redenen dat ik probeer te stoppen
Heel goed van je 8) , ik hoop dat het lukt :!:
Plaats reactie