Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
jah, maybe wel een dag te laat maar evengoed gefeliciteerd simon! dikke pol^_^
eindelijk 15 > heeft nog lang geduurd hé? Mocht je niet van thuis?:D
pas maar op want dat telt dus op eh (heb ik gemerkt) voor je er erg in hebt is het weer 18/9...:p
I finally found the perfect girl, I could not ask for more
She's deaf and dumb and overs*x*d and owns a liquor store
marc schreef:jah, maybe wel een dag te laat maar evengoed gefeliciteerd simon! dikke pol^_^
eindelijk 15 > heeft nog lang geduurd hé? Mocht je niet van thuis?:D
pas maar op want dat telt dus op eh (heb ik gemerkt) voor je er erg in hebt is het weer 18/9...:p
Ghehe, was het al nu maar 18/9.... !!
Achja, bedankt voor de gelukwensen in elk geval!!!!
mvg
simon
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Shifty gefeliciteerd! Nog bedankt voor diegenen die mij gefeliciteerd hadden! Doet me goed!
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944