Ik zit met een probleem,
Ik heb een opendir gevonden vol met wo2 speeches, marsen, radiouitzendingen
Zeldzaamste van t zeldzaamste,
maar het zijn allemaal bestanden, onder elkaar
Is er een programma waarmee ik alles in 1 keer kan downloaden
Hulp Nodig
- Brianlinden
- Lid
Klinkt al een rip van de cd 'Nederland in de tweede wereldoorlog'. Daar staan toespraken op van Hitler, Mussert, Wilhelmina, Rost van Tonningen, Ley, Seyss Inquart, Mussolini, Churchill, verder radio-uitzendingen van nederlandse verslaggevers aan het oostfron, radio Oranje, en veel NSB en Nazi-muziek, aan elkaar gepraat door een verteller.
Deze cd zat bij de serie tijdschriften die een tijd geleden is uitgekomen (met zo'n verzamelband).
Als dit zo is, heb ik 1 van die 2 cd's nog wel ergens liggen...
Verder heb ik geen idee waar je het over hebt. Opendir? Waar? Welke site/server? Zijn het mp3's? Bij Opendir's kun je namelijk meestal maar 1 ding tegelijkertijd downloaden.
Deze cd zat bij de serie tijdschriften die een tijd geleden is uitgekomen (met zo'n verzamelband).
Verder heb ik geen idee waar je het over hebt. Opendir? Waar? Welke site/server? Zijn het mp3's? Bij Opendir's kun je namelijk meestal maar 1 ding tegelijkertijd downloaden.
- Brianlinden
- Lid
Ik heb ze met de hand gedownload, nee zijn niet die cdsSbf.Koch schreef:Klinkt al een rip van de cd 'Nederland in de tweede wereldoorlog'. Daar staan toespraken op van Hitler, Mussert, Wilhelmina, Rost van Tonningen, Ley, Seyss Inquart, Mussolini, Churchill, verder radio-uitzendingen van nederlandse verslaggevers aan het oostfron, radio Oranje, en veel NSB en Nazi-muziek, aan elkaar gepraat door een verteller.