Hulp Nodig

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Brianlinden
Lid
Lid

Hulp Nodig

Bericht door Brianlinden »

Ik zit met een probleem,

Ik heb een opendir gevonden vol met wo2 speeches, marsen, radiouitzendingen

Zeldzaamste van t zeldzaamste,

maar het zijn allemaal bestanden, onder elkaar

Is er een programma waarmee ik alles in 1 keer kan downloaden
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Klinkt al een rip van de cd 'Nederland in de tweede wereldoorlog'. Daar staan toespraken op van Hitler, Mussert, Wilhelmina, Rost van Tonningen, Ley, Seyss Inquart, Mussolini, Churchill, verder radio-uitzendingen van nederlandse verslaggevers aan het oostfron, radio Oranje, en veel NSB en Nazi-muziek, aan elkaar gepraat door een verteller.

Deze cd zat bij de serie tijdschriften die een tijd geleden is uitgekomen (met zo'n verzamelband).

Als dit zo is, heb ik 1 van die 2 cd's nog wel ergens liggen...

Verder heb ik geen idee waar je het over hebt. Opendir? Waar? Welke site/server? Zijn het mp3's? Bij Opendir's kun je namelijk meestal maar 1 ding tegelijkertijd downloaden.
Brianlinden
Lid
Lid

Bericht door Brianlinden »

Sbf.Koch schreef:Klinkt al een rip van de cd 'Nederland in de tweede wereldoorlog'. Daar staan toespraken op van Hitler, Mussert, Wilhelmina, Rost van Tonningen, Ley, Seyss Inquart, Mussolini, Churchill, verder radio-uitzendingen van nederlandse verslaggevers aan het oostfron, radio Oranje, en veel NSB en Nazi-muziek, aan elkaar gepraat door een verteller.

Deze cd zat bij de serie tijdschriften die een tijd geleden is uitgekomen (met zo'n verzamelband).

Als dit zo is, heb ik 1 van die 2 cd's nog wel ergens liggen...

Verder heb ik geen idee waar je het over hebt. Opendir? Waar? Welke site/server? Zijn het mp3's? Bij Opendir's kun je namelijk meestal maar 1 ding tegelijkertijd downloaden.
Ik heb ze met de hand gedownload, nee zijn niet die cds
Plaats reactie