Landmacht

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Brianlinden
Lid
Lid

Re: Landmacht

Bericht door Brianlinden »

Major Winters schreef:Hallo,
Ik moet aan het einde van het jaar gaan kiezen wat ik wil gaan doen nu zit ik te twijfelen tussen ICT of de landmacht.

Maar kan iemand mij info geven over de landmacht en ook de eventueele verdiensten??

Groeten Stefan
Ik heb dezelfde keuze gehad. Ik doe nu ict, maar eigenlijk vind ik er niks aan en ik overweeg om naar de KMS te gaan. Ik doe nu het 2de jaar ict niv 4. Het is niet zo hard werken. Maar mijn intresse ligt anders, ik zou goed kijken. Als ik overnieuw zou starten had ik voor de landmacht gekozen!
RLS
Lid

Bericht door RLS »

Mijn advies is om niet alleen te kijken naar wat je op dit moment wilt. Maar ook kijken of je er later verder mee kunt. Stel dat je voor de landmacht kiest, en op je 35e word je daar ontslagen, heb je dan nog zin om verder te gaan studeren??
76th Infantry Divsion ...::...ONAWAY...::...
Thunderdome
Lid
Contacteer:

Bericht door Thunderdome »

Als je een beetje een goeie vooropleidng hebt gehad zou je ook de kma kunnen doen of de korps mariniers als officiers, zelf ben ik van plan om over 3 jr de kma te gaan doen. Je kan er trouwens(om ff op rls trug te komen) voor kiezen oom door te gaan na je 35e. dan kijken ze wat je gepresteerd hebt in het leger, is het goed dan mag je waarschijnlijk tot je pensioen daar werken. En trouwens als je de kma gaat doen krijg je betaald voor je studie en heb je geen studie kosten of kosten voor een kamer want je krijgt daar een kamer. Als je een havo opleidng hebt gedaan kan je maximaal majoor worden en met vwo, wo of hbo kan je zelfs generaal worden.
biertje?
RLS
Lid

Bericht door RLS »

Thunderdome schreef: Je kan er trouwens(om ff op rls trug te komen) voor kiezen oom door te gaan na je 35e. dan kijken ze wat je gepresteerd hebt in het leger, is het goed dan mag je waarschijnlijk tot je pensioen daar werken.
Ik hoop het voor je!
Ik denk niet dat er veel te kiezen valt. Als je eruit moet, moet je er uit, of je dat nu wilt of niet.

(lees mn eerste post maar eens in dit topic. Ik heb er ook aan gedacht om de KMA te gaan doen, maar de arbeidsvoorwaarden zien er echt niet meer zo goed uit.)
76th Infantry Divsion ...::...ONAWAY...::...
Plaats reactie