Je eigen site valt hier ook onder.Ironclad schreef: Alsjeblieft, hou op met die onzin. Ik heb geen forum. Neem een kijkje voordat je hier een reactie plaatst a.u.b. Ik heb tenminste wel even de moeite genomen dat ETO Forum rustig te bekijken. Het enige wat ik bedoelde te zeggen was dat de topics van het ETO Forum in principe ook hier geplaatst konden worden, en dat ik het daarom een beetje flauw vind een link naar een ander forum te plaatsen. De vergelijking die telkens gemaakt wordt met de link naar mijn site in mijn onderschrift past helemaal niet in deze context.
Trouwens, mij persoonlijk kan het niet schelen of je nu een zelfstandige site/forum hebt of deze bij een algemener forum zit.
Mag ik trouwens opmerken dat ik je site wel heb bezocht en het een hele interessante site vind?
Dat linken kan zelfs interessant zijn. Lees mijn opmerking terzake maar eens goed. En inderdaad ..... alles kan onder dit forum gebracht worden, omdat dit nu éénmaal een algemeen forum is
Nogmaals voor alle duidelijkheid ...... het ETO-forum is GEEN afscheuring of afsplitsing van dit forum. Het wil gewoon een forum zijn waar men dieper op de zaken kan ingaan.