Huiswerk

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
koen
Lid

Bericht door koen »

ik doe mts niveua 4 maar huiswerk nee, genoeg tijd op school, het is eerder slaap verwekkend, maar de huiswerk golf komt nog wel :cry:
E.T
Lid

Bericht door E.T »

ik doe VWO-Atheneum klas 5

en volgens de schoolleiding moet je PER DAG, ik herhaal, PER DAG.. 2 uur aan je huiswerk besteden. Nou, ik red de 2 uur per week nog nieteens. Maar school wordt wel beetje zwaar, dus moet toch maar meer aan hw gaan doen :P
Undur e undur e e! Katong djangan undur e
Mari madju sama sama e, djangan undur e
Apa datang dari muka, katong djangan undur e!
Reca
Lid

Bericht door Reca »

Ik doe 4 VWO-atheneum (met Latijn) en we zijn net begonnen met onze eerste toetsweek, nou ik kan je wel vertellen dat ik de tweede fase moeilijk vind. Ook als je kijkt naar de hoeveelheid huiswerk (en dan te bedenken dat dat alleen nog maar meer wordt :shock: )
mvg
Rémy
----
Michiel M.
Lid
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Zit nu ook op 4-VWO, kom van 3 VWO+ af (latijn en spaans)

Heb nu ook veel huiswerk, veel meer dan de 3e. Maarja, ik heb 9 (!!) tussenuren, dus ik maak grotendeels mijn huiswerk op school. Meestal zit ik thuis 10 min achter mn huiswerk. :)
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
E.T
Lid

Bericht door E.T »

:lol:

Men, ik wilde ook Latijn + Spaans. Maar Latijn wordt alleen gegeven aan Gymnasium lui (en daar wilde ik niet tussen zitten, hockey/zeilen en domme humor) en Spaans wil de school niet geven omdat daar teweinig animo voor zou zijn. Ik heb een test gedaan en ik kon sowiezo al 2 hele klassen vol krijgen voor Spaans.

En nu krijgen we spaans..in 2007 Als ik dus klaar ben met school :x

Mijn toetsweek komt over 2 weken, ik had vorige jaren altijd 2 weken toetsen/tentames en nu hebben ze alles in 1 week gepropt. Ik moet nog 80 opgaven Scheikunde en 60 opgaven Natuurkunde maken. :roll: ik lig dus achter. 4e Jaar vond ik denk ik het makkelijkst van alle jaren.
Reca
Lid

Bericht door Reca »

bij ons wordt spaans ook niet gegeven. en ik wilde zelf ook niet in de klas latijn EN grieks zitten (niet vanwege de kakkers want die zitten niet op het gym) maar vanwege de hoeveelheid werk en allemaal van die stuuds die daar zitten. Mijn klas kreeg alleen Latijn en heet gym met 1 taal/atheneum+
En ik vond het tweede jaar veruit het gemakkelijkste.
Dus dan mag jij vertellen waarom de vierde makkelijker/fijner zou zijn als bijv. de tweede
mvg
Rémy
----
E.T
Lid

Bericht door E.T »

heel simpel, 4e klas heeft minder vakken.
Al die betekenisloze vakken als Muziek/Tekenen/Handvaardigheid en meer van dat soort ongein heb je in de 4e geloosd. Dus je hebt meer tijd om je te richten op belangrijke vakken, voor mij natuurkunde wiskunde scheikunde en biologie
Oberschütze
Lid
Contacteer:

Bericht door Oberschütze »

Ik heb helemaal geen huiswerk,

Doe vervolgopleiding detailhandel.. Moet om de 5 weken, 5 weken stage lopen das ook minder ;)
Das Feuer liebt mich!
Dean-
Lid
Contacteer:

Bericht door Dean- »

Ben bezig met me 3de jaar Havo, paar toetsjes gehad. Huiswerk valt ook wel mee...Volgende week mn eerste rapport :S

Huiswerk golf komt nog :P 2 weken voor onze toetsweek ;)
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Nick
Lid

Bericht door Nick »

Zit op Havo 5, maar de 'huiswerkblitz' begon al meteen.
Profielwerkstuk, Maatschappijleer verslag. Doe er ma 3 Franse leesboeken bij, 2 Engelse, 3 Nederlandse. Dan nog al dat huiswerk..... :shock:
Infanterie: Königin aller Waffen!
FELIX
Lid

Bericht door FELIX »

Kuch... zeilen/hockey, domme humor op het gymnasium kuch..

Hehe :lol: :lol: geeft niet, maar niet iedereen is zo!!! Ik voel me gediscrimineerd :wink:
Groeten R.

Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
E.T
Lid

Bericht door E.T »

ahahah, gedisgymansiumiseerd :?

hahaha njah, op mijn school is het echt zo, meeste gympies zijn echt domme lui. :|
Tank Destroyer
Lid

Bericht door Tank Destroyer »

Ik heb vier jaar op het gymnasium gezeten en heb me toch prima kunnen vermaken met mensen die niet op hockey zaten, niet zeilden en ze hadden beste humor hoor...

Ben er alleen me gestopt omdat ik te lui was... :roll:
E.T
Lid

Bericht door E.T »

Nick schreef:Zit op Havo 5, maar de 'huiswerkblitz' begon al meteen.
Profielwerkstuk, Maatschappijleer verslag. Doe er ma 3 Franse leesboeken bij, 2 Engelse, 3 Nederlandse. Dan nog al dat huiswerk..... :shock:
wij hebben 2 jaar om 9 nederlandse en 3 engelse literaraire werken ( :P ) te lezen. Waarvan minimaal 4 van voor 1900 gescreven diennen te zijn.
zo staat het op mijn studiewijzers ahaha. HAVO hoeft er maar 8 te lezen in het nederlands en twee in het engels. Geen frans.. geen duits :lol:
Dean-
Lid
Contacteer:

Bericht door Dean- »

E.T schreef::lol:

Men, ik wilde ook Latijn + Spaans. Maar Latijn wordt alleen gegeven aan Gymnasium lui (en daar wilde ik niet tussen zitten, hockey/zeilen en domme humor) en Spaans wil de school niet geven omdat daar teweinig animo voor zou zijn. Ik heb een test gedaan en ik kon sowiezo al 2 hele klassen vol krijgen voor Spaans.

En nu krijgen we spaans..in 2007 Als ik dus klaar ben met school :x

Mijn toetsweek komt over 2 weken, ik had vorige jaren altijd 2 weken toetsen/tentames en nu hebben ze alles in 1 week gepropt. Ik moet nog 80 opgaven Scheikunde en 60 opgaven Natuurkunde maken. :roll: ik lig dus achter. 4e Jaar vond ik denk ik het makkelijkst van alle jaren.

Bij ons werd zelfs spaans op de basisschool gegeven :P (maar dan wel alleen aan kinderen met een hoger IQ)
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Plaats reactie