Huiswerk
-
- Lid
ik doe VWO-Atheneum klas 5
en volgens de schoolleiding moet je PER DAG, ik herhaal, PER DAG.. 2 uur aan je huiswerk besteden. Nou, ik red de 2 uur per week nog nieteens. Maar school wordt wel beetje zwaar, dus moet toch maar meer aan hw gaan doen
en volgens de schoolleiding moet je PER DAG, ik herhaal, PER DAG.. 2 uur aan je huiswerk besteden. Nou, ik red de 2 uur per week nog nieteens. Maar school wordt wel beetje zwaar, dus moet toch maar meer aan hw gaan doen
Undur e undur e e! Katong djangan undur e
Mari madju sama sama e, djangan undur e
Apa datang dari muka, katong djangan undur e!
- Reca
- Lid
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
Zit nu ook op 4-VWO, kom van 3 VWO+ af (latijn en spaans)
Heb nu ook veel huiswerk, veel meer dan de 3e. Maarja, ik heb 9 (!!) tussenuren, dus ik maak grotendeels mijn huiswerk op school. Meestal zit ik thuis 10 min achter mn huiswerk.
Heb nu ook veel huiswerk, veel meer dan de 3e. Maarja, ik heb 9 (!!) tussenuren, dus ik maak grotendeels mijn huiswerk op school. Meestal zit ik thuis 10 min achter mn huiswerk.
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
We will remember them.
-
- Lid
Men, ik wilde ook Latijn + Spaans. Maar Latijn wordt alleen gegeven aan Gymnasium lui (en daar wilde ik niet tussen zitten, hockey/zeilen en domme humor) en Spaans wil de school niet geven omdat daar teweinig animo voor zou zijn. Ik heb een test gedaan en ik kon sowiezo al 2 hele klassen vol krijgen voor Spaans.
En nu krijgen we spaans..in 2007 Als ik dus klaar ben met school
Mijn toetsweek komt over 2 weken, ik had vorige jaren altijd 2 weken toetsen/tentames en nu hebben ze alles in 1 week gepropt. Ik moet nog 80 opgaven Scheikunde en 60 opgaven Natuurkunde maken. ik lig dus achter. 4e Jaar vond ik denk ik het makkelijkst van alle jaren.
- Reca
- Lid
bij ons wordt spaans ook niet gegeven. en ik wilde zelf ook niet in de klas latijn EN grieks zitten (niet vanwege de kakkers want die zitten niet op het gym) maar vanwege de hoeveelheid werk en allemaal van die stuuds die daar zitten. Mijn klas kreeg alleen Latijn en heet gym met 1 taal/atheneum+
En ik vond het tweede jaar veruit het gemakkelijkste.
Dus dan mag jij vertellen waarom de vierde makkelijker/fijner zou zijn als bijv. de tweede
mvg
Rémy
En ik vond het tweede jaar veruit het gemakkelijkste.
Dus dan mag jij vertellen waarom de vierde makkelijker/fijner zou zijn als bijv. de tweede
mvg
Rémy
----
-
- Lid
heel simpel, 4e klas heeft minder vakken.
Al die betekenisloze vakken als Muziek/Tekenen/Handvaardigheid en meer van dat soort ongein heb je in de 4e geloosd. Dus je hebt meer tijd om je te richten op belangrijke vakken, voor mij natuurkunde wiskunde scheikunde en biologie
Al die betekenisloze vakken als Muziek/Tekenen/Handvaardigheid en meer van dat soort ongein heb je in de 4e geloosd. Dus je hebt meer tijd om je te richten op belangrijke vakken, voor mij natuurkunde wiskunde scheikunde en biologie
- Oberschütze
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
-
- Lid
-
- Lid
wij hebben 2 jaar om 9 nederlandse en 3 engelse literaraire werken ( ) te lezen. Waarvan minimaal 4 van voor 1900 gescreven diennen te zijn.Nick schreef:Zit op Havo 5, maar de 'huiswerkblitz' begon al meteen.
Profielwerkstuk, Maatschappijleer verslag. Doe er ma 3 Franse leesboeken bij, 2 Engelse, 3 Nederlandse. Dan nog al dat huiswerk.....
zo staat het op mijn studiewijzers ahaha. HAVO hoeft er maar 8 te lezen in het nederlands en twee in het engels. Geen frans.. geen duits
-
- Lid
- Contacteer:
E.T schreef:
Men, ik wilde ook Latijn + Spaans. Maar Latijn wordt alleen gegeven aan Gymnasium lui (en daar wilde ik niet tussen zitten, hockey/zeilen en domme humor) en Spaans wil de school niet geven omdat daar teweinig animo voor zou zijn. Ik heb een test gedaan en ik kon sowiezo al 2 hele klassen vol krijgen voor Spaans.
En nu krijgen we spaans..in 2007 Als ik dus klaar ben met school
Mijn toetsweek komt over 2 weken, ik had vorige jaren altijd 2 weken toetsen/tentames en nu hebben ze alles in 1 week gepropt. Ik moet nog 80 opgaven Scheikunde en 60 opgaven Natuurkunde maken. ik lig dus achter. 4e Jaar vond ik denk ik het makkelijkst van alle jaren.
Bij ons werd zelfs spaans op de basisschool gegeven (maar dan wel alleen aan kinderen met een hoger IQ)
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''