Scooters
- Dodo
- Lid
Scooters
Wat vinden jullie van scooters?
Vind je ze mooi, vet, cool of achterlijk?
Geef je cijfer, ik ben wel eens benieuwd wat jullie ervan vinden!
Ikzelf vind ze nogal lelijk.. Het doet ook gewoon compleet niets bij mij. Het enige voordeel is dat je je met enige snelheid kan verplaatsen! Een 3 van mij dus..
Vind je ze mooi, vet, cool of achterlijk?
Geef je cijfer, ik ben wel eens benieuwd wat jullie ervan vinden!
Ikzelf vind ze nogal lelijk.. Het doet ook gewoon compleet niets bij mij. Het enige voordeel is dat je je met enige snelheid kan verplaatsen! Een 3 van mij dus..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
- Mich
- Lid
Ze maken een pokkenherrie, de bestuurders scheuren vaak door rood en veroorzaken vaak veel verkeersonveiligheid.
Ik heb het er niet zo op. Toen ik zestien werd zei iedereen: 'nu mag je lekker scooter rijden...' Ik antwoordde dat ik liever voor een auto spaarde, gewoon omdat ik niets met scooters heb.
Ook een 3tje.
Ik heb het er niet zo op. Toen ik zestien werd zei iedereen: 'nu mag je lekker scooter rijden...' Ik antwoordde dat ik liever voor een auto spaarde, gewoon omdat ik niets met scooters heb.
Ook een 3tje.
"They'll know that you've fought for your country
And no one will worry a bit..."
Siegfried Sassoon
And no one will worry a bit..."
Siegfried Sassoon
- Reca
- Lid
nou ik vind ze ook maar niks en zelf zal ik ook doorsparen voor een auto. maar ik heb de scooter los genomen van de (vaak) enigsinds asso bestuurders ervan en dan vind ik de scooter ideaal, kijk naar grote steden maar ook mensen die ver van werk ofzo wonen en die dan toch snel van A naar B kunnen zonder een dure auto te kopen of de rijlessen (autorijlessen zijn nl. stukken duurder zoals iedereen wel zal weten)
ook neemt het veel minder plaats in. Ik heb een 7 gegeven maar bij nader inzien vind ik een 5 of 6 gepaster
mvg
Rémy
ook neemt het veel minder plaats in. Ik heb een 7 gegeven maar bij nader inzien vind ik een 5 of 6 gepaster
mvg
Rémy
----
- Sjoerd
- Lid
Ik heb een één gegeven. De redenen zijn eigenlijk al genoemd: Ze maken veel herrie en ze veroorzaken (ok, beetje afhankelijk van de bestuurder) veel onveilige situaties in het verkeer.
Van mij mogen ze in het belang van de verkeersveiligheid de minimum leeftijd voor die dingen verhogen naar 18 jaar.
Van mij mogen ze in het belang van de verkeersveiligheid de minimum leeftijd voor die dingen verhogen naar 18 jaar.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Stephen E. Ambrose
- Richard1976
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
Bij ons in de staat zijn er 99 van de 100 opgevoerd, alle dempers eruit gehaald en volkomen onveilige dingen. Wie niet geloofd mag een dagje komen luisteren. Ik vind het gewoon dom dat die dingen uitgevonden zijn.. ik heb misschien een vooroordeel mening, maar 9 van de 10 scooterrijders heeft een VMBO opleiding.. niet echt al te slim om dus de gevaren te weten..
En wie mag die gasten weer aan elkaar lijmen als ze onderuit gaan? Precies ik als hospik in het ziekenhuis
Een dikke 1 dus!
779
En wie mag die gasten weer aan elkaar lijmen als ze onderuit gaan? Precies ik als hospik in het ziekenhuis
Een dikke 1 dus!
779
- Martijn
- Lid
- Contacteer: