Scooters

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.

Scooters?

1
25
45%
2
4
7%
3
2
4%
4
2
4%
5
3
5%
6
3
5%
7
4
7%
8
2
4%
9
1
2%
10
10
18%
 
Totaal aantal stemmen: 56

Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Scooters

Bericht door Dodo »

Wat vinden jullie van scooters?
Vind je ze mooi, vet, cool of achterlijk?
Geef je cijfer, ik ben wel eens benieuwd wat jullie ervan vinden!

Ikzelf vind ze nogal lelijk.. Het doet ook gewoon compleet niets bij mij. Het enige voordeel is dat je je met enige snelheid kan verplaatsen! Een 3 van mij dus..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Mich
Lid
Berichten: 465
Lid geworden op: 28 mar 2004, 22:43
Locatie: Haarlem

Bericht door Mich »

Ze maken een pokkenherrie, de bestuurders scheuren vaak door rood en veroorzaken vaak veel verkeersonveiligheid.

Ik heb het er niet zo op. Toen ik zestien werd zei iedereen: 'nu mag je lekker scooter rijden...' Ik antwoordde dat ik liever voor een auto spaarde, gewoon omdat ik niets met scooters heb. :)
Ook een 3tje.
"They'll know that you've fought for your country
And no one will worry a bit..."

Siegfried Sassoon
Gebruikersavatar
Reca
Lid
Berichten: 622
Lid geworden op: 04 mei 2005, 11:32
Locatie: de beste provinincie

Bericht door Reca »

nou ik vind ze ook maar niks en zelf zal ik ook doorsparen voor een auto. maar ik heb de scooter los genomen van de (vaak) enigsinds asso bestuurders ervan en dan vind ik de scooter ideaal, kijk naar grote steden maar ook mensen die ver van werk ofzo wonen en die dan toch snel van A naar B kunnen zonder een dure auto te kopen of de rijlessen (autorijlessen zijn nl. stukken duurder zoals iedereen wel zal weten)
ook neemt het veel minder plaats in. Ik heb een 7 gegeven maar bij nader inzien vind ik een 5 of 6 gepaster
mvg
Rémy
----
Gebruikersavatar
wittmann
Lid
Berichten: 1451
Lid geworden op: 20 okt 2004, 17:11

Bericht door wittmann »

ik vind ze wel vet :) ma wel een snor
lekker rustig aan!!
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Ik heb een één gegeven. De redenen zijn eigenlijk al genoemd: Ze maken veel herrie en ze veroorzaken (ok, beetje afhankelijk van de bestuurder) veel onveilige situaties in het verkeer.

Van mij mogen ze in het belang van de verkeersveiligheid de minimum leeftijd voor die dingen verhogen naar 18 jaar.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Julian
Lid
Berichten: 767
Lid geworden op: 16 jul 2005, 19:08
Locatie: Twisk, NH

Bericht door Julian »

Inderdaad een pokkenherrie, hier in Amserdam word je er vooral gek van...maja...als je er op gaat letten dan, ben er al wel een beetje aan gewend... :evil: Maar alsnog een 2 :evil:
Gebruikersavatar
Richard1976
Lid
Berichten: 467
Lid geworden op: 14 apr 2005, 18:40
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Richard1976 »

Stoor me ook vaak aan scooters, vooral ze nu binnen de bebouwde kom op de weg mogen/moeten rijden. Ze rijden altijd te dicht achter je en dan ook nog zodanig dat ze bijna niet in de spiegels te zien zijn. Moet wel zeggen dat ik de oude vespa scooters wel iets vind hebben.
FELIX
Lid
Berichten: 980
Lid geworden op: 25 feb 2005, 14:51
Locatie: Nederland

Bericht door FELIX »

Klere dingen!! Ze maken een ter*ng herrie! Ik heb me al te vaak geergerd aan die dingen :evil: Doe mij maar een mooie mercedes!!
Groeten R.

Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Bij ons in de staat zijn er 99 van de 100 opgevoerd, alle dempers eruit gehaald en volkomen onveilige dingen. Wie niet geloofd mag een dagje komen luisteren. Ik vind het gewoon dom dat die dingen uitgevonden zijn.. ik heb misschien een vooroordeel mening, maar 9 van de 10 scooterrijders heeft een VMBO opleiding.. niet echt al te slim om dus de gevaren te weten..

En wie mag die gasten weer aan elkaar lijmen als ze onderuit gaan? Precies ik als hospik in het ziekenhuis :P

Een dikke 1 dus!

779
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Ongeveer 10% gedraagd zich normaal op de weg, vandaar dat ik een 2 heb gegeven...
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
symen
Lid
Berichten: 540
Lid geworden op: 29 sep 2005, 20:57

Bericht door symen »

Ik vind het wel fet ga er bijne een kopen aleen dan geen scooter maar een dikke schekel das nog veel veteer als een scooter
Moet maandag Theorie doen en dan flink gas erop ga er denk zon een kopen
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

71% een onvoldoende! Wow..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

kl*te dingen! veel te veel herrie, en ronduit veel te veel figuren die er op zitten! gevaarlijk..
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Die plastic dingen hebben geen stijl... echter de klassieke Vespa's en Lambretta's uit de jaren '60 zijn erg mooi!
Daar is 'ie weer!
Gebruikersavatar
Bert-Jan
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 04 nov 2004, 23:51
Locatie: Diepenheim
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 14 keer

Bericht door Bert-Jan »

Ik heb een 10 gegeven :lol:

heb na 7 jaar weer een scooter gekocht en mijn getunde opel corsa de deur uit gedaan

heb nu het werk om de hoek gekregen en hoef geen 45 min meer in de auto te zitten :)

scheeld me 250 euro in de maand dus daar kan ik elke maand leuke spullen voor halen dacht ik
Plaats reactie