Scooters

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.

Scooters?

1
25
45%
2
4
7%
3
2
4%
4
2
4%
5
3
5%
6
3
5%
7
4
7%
8
2
4%
9
1
2%
10
10
18%
 
Totaal aantal stemmen: 56

Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

symen schreef:
alex schreef:Mijne scooter is mooi, rijd hard zat en maakt weinig lawaai 8)
Als er maar mooi geluid inzit is het niet zo erg vind ik zelf.
Mooi geluid in een scooter?
Ik boer zelfs beter.. (niet dat ik t vaak doe hoor... -eh-)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Frankie
Lid
Berichten: 422
Lid geworden op: 29 dec 2004, 00:34
Locatie: Holland
Contacteer:

Bericht door Frankie »

Me pa heeft van de week een mooie motorscooter gekocht! Een Honda met 150cc. Das leuk rijden!
LEST WE FORGET !
Gebruikersavatar
Leidenwo2
Lid
Berichten: 115
Lid geworden op: 15 nov 2005, 01:03

Bericht door Leidenwo2 »

779 schreef:Bij ons in de staat zijn er 99 van de 100 opgevoerd, alle dempers eruit gehaald en volkomen onveilige dingen. Wie niet geloofd mag een dagje komen luisteren. Ik vind het gewoon dom dat die dingen uitgevonden zijn.. ik heb misschien een vooroordeel mening, maar 9 van de 10 scooterrijders heeft een VMBO opleiding.. niet echt al te slim om dus de gevaren te weten..

En wie mag die gasten weer aan elkaar lijmen als ze onderuit gaan? Precies ik als hospik in het ziekenhuis :P

Een dikke 1 dus!

779
maar 9 van de 10 scooterrijders heeft een VMBO

uh...
leiden wo2 spullen gezocht
Gebruikersavatar
Leidenwo2
Lid
Berichten: 115
Lid geworden op: 15 nov 2005, 01:03

Bericht door Leidenwo2 »

Bezit zelf

Yamaha Aerox Standaart gemaakt

Runner 180cc met Begrenzer op 55 Km/u top is c.a. 150. Het is een motor eigenlijk. *rij er niet mee op de openbare weg*

Mijn aerox
Afbeelding

Runner

Afbeelding
leiden wo2 spullen gezocht
Gebruikersavatar
symen
Lid
Berichten: 540
Lid geworden op: 29 sep 2005, 20:57

Bericht door symen »

Leidenwo2 schreef:
779 schreef:Bij ons in de staat zijn er 99 van de 100 opgevoerd, alle dempers eruit gehaald en volkomen onveilige dingen. Wie niet geloofd mag een dagje komen luisteren. Ik vind het gewoon dom dat die dingen uitgevonden zijn.. ik heb misschien een vooroordeel mening, maar 9 van de 10 scooterrijders heeft een VMBO opleiding.. niet echt al te slim om dus de gevaren te weten..

En wie mag die gasten weer aan elkaar lijmen als ze onderuit gaan? Precies ik als hospik in het ziekenhuis :P

Een dikke 1 dus!

779
maar 9 van de 10 scooterrijders heeft een VMBO

uh...
Ik zit dan op het mts maar daar is ook 9 van de 10 opgevoerd en die komen lang niet allemaa van het VMBO af.
Overigens heb je wel een beetje gelijk want Toen ik op het VMBO zat was ook 9 van de 10 opgevoerd
Dus gelij en ongelijk
Plaats reactie