Guderian!Shifty schreef:Rommel !!
Scooters
- PPL
- Lid
Maar is wel altijd makkelijk.bertjan schreef:klopt ben van 1979
maar ik woon samen en mijn vriendin heeft altijd de auto bij zich en ik woon 6 min van mijn werk af dus en bijna al mijn vrienden en familie wonen in een straal van 5km dus ik heb niet echt een auto nodig
En als je een grote bumper hebt aan de voorkant, heb je ook net meer zoveel last van die scooters

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
- Dodo
- Lid
- Frankie
- Lid
- Contacteer:
- Simon
- Lid
-
- Lid
- Simon
- Lid
ghehehe, inderdaad, ze stinken ook nog eens, en als ik hier boven op de computer een dvd kijk savonds, en er komt één voorbij, da hoor ik 20sec niks van het geluid van de dvd! blijft zolang narazen, niet normaal, ze rijden nog eens gevaarlijk ook....
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
- the_king88
- Lid
- Contacteer:
Ik zelf heb een hekel aan scooters. Ze maken meestal enorm veel lawaai en ze zien er niet uit al dat plastic.
Ik heb nog ouderwets een puch en een mt5!
Met weinig lawaai erin, maar toch wel snel. Daar kunnen alle scooters een voorbeeld aannemen.
En de mensen op een scooter zijn ook vaak zo arrogant als de P, want ze rijden overal door alsof iedereen voor hen aan de kant moet!
[edit Sjoerd] Hoofdletters en wat extra punten en komma's toegevoegd en het taalgebruik iets aangepast. [/edit]
Ik heb nog ouderwets een puch en een mt5!

Met weinig lawaai erin, maar toch wel snel. Daar kunnen alle scooters een voorbeeld aannemen.

En de mensen op een scooter zijn ook vaak zo arrogant als de P, want ze rijden overal door alsof iedereen voor hen aan de kant moet!
[edit Sjoerd] Hoofdletters en wat extra punten en komma's toegevoegd en het taalgebruik iets aangepast. [/edit]
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse
~~~

- symen
- Lid
Hoe hard heb jij je geluid staan danSimon schreef:ghehehe, inderdaad, ze stinken ook nog eens, en als ik hier boven op de computer een dvd kijk savonds, en er komt één voorbij, da hoor ik 20sec niks van het geluid van de dvd! blijft zolang narazen, niet normaal, ze rijden nog eens gevaarlijk ook....

- Shifty
- Lid
- Contacteer: