Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
IK moet voor school een marketing onderzoekje maken. We hebben voro het eerst als bijvak het vak marketing en nu moeten we onze lessen die we al gezien hebben toepassen op een voorbeeld. Ik heb de nieuwe passat 2006 gekozen.
Graag had ik jullie mening over het product. Wat vinden jullie van het uiterlijk: wat kon beter? wat ziet er niet goed uit? ...
Alles mag gezegt worden :
Mijn persoonlijke mening over de auto:
Ik vind het een mooie auto. Je ziet wel veel vergelijkingen met andere auto's maar op zich stoort me dat niet. Het interieur is goed strak gemaakt.
Op zich niet veel slechts aan op te merken buiten misschien de achterkant. Deze vind ik wat te lomp gemaakt.
Wat vinden jullie ervan?
Het interieur vind ik iets te simpel afgewerkt. Met name de luchttoevoer gaten en het "schuifklepje" in het midden onder de schakelpook.
De voorkant vind ik mooi.. Heeft iets van een Audi.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Ik ben zojuist naar Garage Verellen geweest (verkopen ook VW) en daar wat informatie gekregen. Onder andere ook een rpijslijst, deze is echter zeer uitgebreidt. Je kan de Passat (in Belgie - ik weet niet of het veel verschilt met Ned) al krijgen tegen een prijs (Incl. BTW) 22.780 en gaat tot 38.010 euro. Het hangt natuurlijk af van welke versie je neemt, wat soort motor e.d. Het kan ook oplopen als je meer extra's wilt laten installeren. Moest er iemand de prijslijst eens willen zien kan ik heb altijd inscannen.
Tja, ik vind het een erg mooie auto. Vooral de achterlichten zien er erg gaaf uit. Hij lijkt niet meer op de VW zoals ik hem in herinnering heb, maar dat geeft in dit geval niet. Echt een hele gave auto!!
verellen schreef:Ik ben zojuist naar Garage Verellen geweest (verkopen ook VW) en daar wat informatie gekregen. Onder andere ook een rpijslijst, deze is echter zeer uitgebreidt. Je kan de Passat (in Belgie - ik weet niet of het veel verschilt met Ned) al krijgen tegen een prijs (Incl. BTW) 22.780 en gaat tot 38.010 euro. Het hangt natuurlijk af van welke versie je neemt, wat soort motor e.d. Het kan ook oplopen als je meer extra's wilt laten installeren. Moest er iemand de prijslijst eens willen zien kan ik heb altijd inscannen.
Ja dat scheelt. BPM is er helaas nog altijd in Nederland ( zo'n € 9500,- op een auto van €35000).
Nou wil ik niet veel zeggen,maar dat is maar net wat je leuk vind...
Ik rijd nu al flink aantal jaren de Passat met zeer veel plezier.
Ik kreeg onlangs de allernieuwste Golf mee voor proef en vond het niet zo.....
Nou wil ik niet veel zeggen,maar dat is maar net wat je leuk vind...
Ik rijd nu al flink aantal jaren de Passat met zeer veel plezier.
Ik kreeg onlangs de allernieuwste Golf mee voor proef en vond het niet zo.....
Ach ja....smaken veschilen. sommige rijde graag in een Lada...
andere in een Golf