Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
dom, koppig, achterbaks, voorspelbaar en héééél doorzichtig
niet echt netjes om zo over vrouwen te praten vind ik persoonlijk
is echt zeer negatief,
Ga je mijn woorden weer verdraaien? Het zit hem in het gedeelte dat je weglaat...
Harro schreef:Andere eigenschappen van enkele leden zijn dom, koppig, achterbaks, voorspelbaar en héééél doorzichtig. Eigenschappen die ik ook herken in ENKELE vrouwen die ik vroeger kende
Maar dan nog. Dit mag wel?
Guido schreef:Er zijn ook zat members die vrouwelijke trekjes hebben
kattig, arrogant, verwaand enzo
Vreemd dat je daar eerder wel positief op reageeren "killingspree". Ik zou bijna denken dat je met twee maten meet.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Harro, ik zal denk ik toch nooit gelijk krijgen van je, maar ik zal eens een poging wagen.
Het probleem hier is dat alles zo op zijn "Hollands" wordt gereageerd op bepaalde zaken zoals dit. De achterliggende gedachte hier achter is echt niet om bepaalde forum leden belachelijk te maken, dat zal ik nooit zo snel doen. Maar zover ik Niels (killingspree) ken en gezien aan het bericht van hem, is dit niet gemeend. Zo interpreteer ik Niels zijn post.
nou forget it.. ik verdoe mij tijd hier aan die typische zeurtopics.
Gezien Niels' zijn geschiedenis op dit forum qua houding jegens mij heb ik alle redenen om te geloven dat dit wel een gemeende actie van hem was.
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Lekker sfeertje weer...... Ik zit dit een tijdje mee te lezen en ik word hier een beetje verdrietig van..... Discussies zijn ok, maar dit is weer moddersmijterij, sorry maar dit moest ik even kwijt...
Peter schreef:Discussies zijn ok, maar dit is weer moddersmijterij, sorry maar dit moest ik even kwijt...
Dat herken ik ook van een ander forum ja..
Hoe bedoel je? Ik geloof trouwens dat ik al weet waar je het over hebt, maar dat heeft met dit topic niets te maken... PB me maar als je wat op je lever hebt.
Aan welke criteria moet je voldoen om in Uw genade te vallen
Leo
't is hier geen datingsforum
Gelukkig niet! Daar heb je andere sites voor! Om op Harro's genade te rekenen dient men discussies te voeren die goed onderbouwd zijn, Harro is echt een discussietijger en met slecht onderbouwde stellingen roep je zijn toorn op...
Als er een discussie is, is het altijd zo dat men het niet met elkaar eens is, anders valt er weinig te discussieren. Er valt ook weinig te discussieren als mensen zoals Niels en Edgar domme uitspraken gaan doen. Schijnbaar weten die twee niet wat dit topic inhoud. Vooral die Edgar met het gedoe om oude koeien uit de sloot te halen. Ik geloof dat hij ooit ergens een voorstander was om ontopic te blijven. Doe dat dan ook klein jongetje!
Ik geloof dat sommige discussies die Harro hier opwekt sommige mensen buiten hun IQ omgaan. Snap dan ook niet waarom zij zich ermee bemoeien...
779 schreef:Als er een discussie is, is het altijd zo dat men het niet met elkaar eens is, anders valt er weinig te discussieren. Er valt ook weinig te discussieren als mensen zoals Niels en Edgar domme uitspraken gaan doen. Schijnbaar weten die twee niet wat dit topic inhoud. Vooral die Edgar met het gedoe om oude koeien uit de sloot te halen. Ik geloof dat hij ooit ergens een voorstander was om ontopic te blijven. Doe dat dan ook klein jongetje!
Ik geloof dat sommige discussies die Harro hier opwekt sommige mensen buiten hun IQ omgaan. Snap dan ook niet waarom zij zich ermee bemoeien...
779
Als iemand net doet of andere vooral aan het moddersmijten zijn, en het zelf ook doet, vind ik dat een vermelding waard ja. Maar inderdaad, geen behoefte aan ouwe koeien uit de sloot halen!
Vrouwen zijn lief, aardig en zacht..
En sommigen kunnen je maag laten omdraaien, je misselijk laten voelen en ervoor zorgen dat je niet meer scherp kan zien.
*burp
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944