Ben terugggg.

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
scooter
Lid
Lid

Ben terugggg.

Bericht door scooter »

Hallotjsssss :o

Ik kom eindelijk effe op de internet pas geleden(week al) Wou ik effe kijken of m'n verbanning al afgelopen was, jaja! Tot m'n grootste geluk was dat zo. Voor de mensen die mij eerder kenden, ik heette 180cc. En ik wil via deze topic m'n spijt betuigen aan de volgende heren/dames/buitenaardsen.

1. Harro. Het spijt me dat ik je gekwetst had via die prive berichten. Het was zo dom!!! Het was gewoon het stress dat ik had en de woede na de bus-aanslagen in London dit jaar.

2. En ik wil graag de moderator/admin bedanken voor m'n ontbanning! Zonder jullie/of diegene zou ik NOOIT sorry kunnen zeggen tegen Harro. Als ik mensen heb vergeten, zeg het dan maar.

PS; Please hou dit topic heel.
Scooter, algemeen bekend als ''180cc''
PPL
Lid

Bericht door PPL »

En dit ga ik eerst eens effe overleggen.
Een ban omzeilen door onder een andere naam te registreren ?

* voorlopig slotje zet *

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
PPL
Lid

Bericht door PPL »

Verduidelijking en toelichting vanwege ontvangen PB's:

Ik wil even gaan kijken wat er met de ban gebeurd is.
Waar is de beslissing van de administrators op gebasseeerd.
Hetgene wat de aandacht bij mij trekt is het feit dat onder een nieuwe username wordt geregistreerd.
Als de ban was opgeheven, waarom dan niet de oude username blijven gebruiken ?

Buiten dat 'onderzoekje' moet ik overigens zeggen dat ik het aanbieden van excuses een moedig gebaar vind.
Jezelf kwetsbaar opstellen is iets dat ik vind getuigen van zelfbewuste en zelfkritische houding.

Vooralsnog blijft dit topic nog steeds dicht.

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Gegeven: 16 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: Ben terugggg.

Bericht door Proos »

scooter schreef:2. En ik wil graag de moderator/admin bedanken voor m'n ontbanning! Zonder jullie/of diegene zou ik NOOIT sorry kunnen zeggen tegen Harro. Als ik mensen heb vergeten, zeg het dan maar.
Je bent nooit uit de banlijst gehaald, daarom heb je je ook opnieuw geregistreerd. Zoiets heet een kloon. Je bent niet welkom op dit forum. Niet als scooter en ook niet als 180cc of welke naam die je nog ooit gaat verzinnen.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gesloten