Mag ik me voorstellen?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Koen[B]
Lid
Contacteer:

Mag ik me voorstellen?

Bericht door Koen[B] »

Hoi allen,

als nieuwe geregistreerde wil ik me graag voorstellen:

ik ben Koen, kom uit Zichem in België en WWII is een hobby van me.

Ik speel het strategisch PC-spel "Combat Mission" waarbij je tegen de PC speelt of een kennis via email. Je speelt veldslagen, groot & klein, na uit de WWII of maakt de veldslagen zelf, zowel de map als de troepen.
Dit spel heeft een wereldwijde community met een grote kennis omtrent WWII
Als anti-stress middel speel ik "Return to Castle Wolfenstein: Enemy Territory", een first-person shooter in WWII kleedje.
Ik verzamel ook WWII films, documentaires en boeken.

Kortom, WWII neemt heel wat van m'n vrije tijd in beslag.

Ik ben blij dat ik dit forum heb gevonden, zo kan ik m'n kennis delen en nog veel bijleren.

Overigens is het vandaag 11 november en da's in België een nationale feestdag. Dit ter herinnering aan het einde van WWI en hierbij worden alle slachtoffers van alle oorlogen herdacht.

Deze namiddag ga ik dus naar de begraafplaats in Lommel , http://www.ijlommel.org/www/site/Conten ... laats.html .

groeten
Koen
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007

Bericht door Alex »

Welkom,

Ik speel ook Wolfenstein et :)
YPPY
Lid
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Welkom hier, ik kopieer je post wel even naar het voorsteltopic, waar anderen zich ook voorstellen.
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.

*Weer alleen*
Gesloten