Drie Pakistaanse kerken platgebrand

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Bigshot schreef:Het is om te schreien.

Vrijheid van meningsuiting wordt in ons land nog altijd gehandhaafd. Verder uit Glenn negatieve kreten tegen jouw/jullie "Ik moet je niet" en "Je bent niks voor mij". Hij noemt jouw ook een eikel en dan jouw afzeiken...

Jammer Glenn, je laat je wel van je slechte kant zien.
Sinds wanneer is zeggen dat je iemand niet moet,gelijk aan eikel?
Waar scheld ik?
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Glenn Janssens schreef:
Harro schreef:
Glenn Janssens schreef:Nee ik neem die uitnodiging niet aan omdat je in geen 100j mijn gedachte kan doen veranderen. Punt.
Maar zeik dan niet dat ik geen argumenten heb en dat ik de discussie ontloop. Ik ontloop hem niet, jij bent degene die nu wegloopt.
Ik ontloop geen discussie. Ik heb een andere mening. Jij wilt die discussie verleggen naar een ander terrein,terwijl we van in beginnen al weten dat geen van beide zijn visie zal veranderen.
Waarom beweer je dan dat ik deze discussie met je probeer af te kappen omdat ik geen argumenten zou hebben? :?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Glenn Janssens schreef: Bij mij kom je telkens over (sorry dat ik me effe verlaag op uw niveau) als een eikel!
Ben je zo geboren,of doe je daar moeite voor om er ene te zijn?
Glenn Janssens schreef: Ik moet je niet
Glenn Janssens schreef: Je bent niets voor me
nee hoor Glenn, jij houdt je netjes in, je zou leraar moeten worden 8)
Laatst gewijzigd door Opgeheven account 1427 op 14 nov 2005, 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Bigshot
Lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 12 sep 2005, 21:03
Locatie: Oldebroek
Contacteer:

Bericht door Bigshot »

Glenn Janssens schreef:Waar scheld ik?
Al meermalen in deze thread op gewezen... 1e post van jouw op de 1e pagina van deze thread.
:roll:
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Harro schreef:
Glenn Janssens schreef:
Harro schreef: Maar zeik dan niet dat ik geen argumenten heb en dat ik de discussie ontloop. Ik ontloop hem niet, jij bent degene die nu wegloopt.
Ik ontloop geen discussie. Ik heb een andere mening. Jij wilt die discussie verleggen naar een ander terrein,terwijl we van in beginnen al weten dat geen van beide zijn visie zal veranderen.
Waarom beweer je dan dat ik deze discussie met je probeer af te kappen omdat ik geen argumenten zou hebben? :?
Oh,heb je dat niet geprobeert?
Dan zal ik dat verkeerd geïnterpreert hebben.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Glenn, je zegt dat discussiëren geen zin heeft omdat we het toch nooit eens worden en slaat mijn uitnodiging om hier in een aparte thread uitvoerig op door tegaan af, maar zegt wel dat ik de discussie wil ontlopen omdat ik geen argumenten heb. Ben je wel vaker zo tegenstrijdig?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Nog een keertje dan:
Glenn Janssens schreef: Bij mij kom je telkens over (sorry dat ik me effe verlaag op uw niveau) als een eikel!
Ben je zo geboren,of doe je daar moeite voor om er ene te zijn?
Glenn Janssens schreef: Ik moet je niet
Glenn Janssens schreef: Je bent niets voor me
nee hoor Glenn, jij houdt je netjes in, je zou leraar moeten worden 8)
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Bigshot schreef:
Glenn Janssens schreef:Waar scheld ik?
Al meermalen in deze thread op gewezen... 1e post van jouw op de 1e pagina van deze thread.
:roll:
Ah meneer bedoelt dit?
Je hebt bewezen dat je weet waarover je spreekt,intelligent genoeg bent,maar dan zoiets?
Bij mij kom je telkens over (sorry dat ik me effe verlaag op uw niveau) als een eikel!
Ben je zo geboren,of doe je daar moeite voor om er ene te zijn?


Klopt.
Maar ik heb me ook verexcuseert voor het toepassen van hetzelfde niveau.
Niet?


Waarom is het dan moeilijk om toe te geven dat men fout zit met dat schelden?
Het enige wat hij doet is zich wringen in bochten om maar niet te moeten toegeven dat het schelden in't vervolg achterwege kan gelaten worden.
Of is schelden om een argumentatie kracht bij te zetten terecht?
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Kom zeg, alsof ik constant mensen loop uit te schelden. Mijn standpunt blijft dat mensen de behandeling krijgen die ze verdienen.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Bigshot
Lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 12 sep 2005, 21:03
Locatie: Oldebroek
Contacteer:

Bericht door Bigshot »

Tsss, wat een afgang. Hij verexcuseert zich met het feit dat hij zich tot Harro's niveau "verlaagd", zal ongetwijfeld op dat moment "verhoogd" moeten zijn...

Daarmee wil je ook aanduiden dat Harro volgens jou een laag niveau heeft. Dat is ook héél vriendelijk. Echt een uitspraak die het goede voorbeeld geeft. Precies, zo moet het!
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Glenn Janssens schreef:
Klopt.
Maar ik heb me ook verexcuseert voor het toepassen van hetzelfde niveau.
Niet?

Dit is echt precies wat ik verwachtte. Dus, Glenn, dit is volgens jou gewoon o.k.:

"Sorry dat ik me even verlaag naar dit niveau, maar Glenn, je bent een *&$#@, een ongeloofelijke *#@!) en daarboven een !)#*@ gerukte )@!#*%."

(vul zelf maar in. Ik meen het niet, maar als ik het zou menen zou het volgens jou ok zijn, niet?)
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Harro schreef:Kom zeg, alsof ik constant mensen loop uit te schelden. Mijn standpunt blijft dat mensen de behandeling krijgen die ze verdienen.
Het gebeurt meer dan één keer harro.
Gebruikersavatar
Bigshot
Lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 12 sep 2005, 21:03
Locatie: Oldebroek
Contacteer:

Bericht door Bigshot »

Glenn Janssens schreef:Het gebeurt meer dan één keer harro.
Bij jou ook... :wink:
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Bigshot schreef:Tsss, wat een afgang. Hij verexcuseert zich met het feit dat hij zich tot Harro's niveau "verlaagd", zal ongetwijfeld op dat moment "verhoogd" moeten zijn...

Daarmee wil je ook aanduiden dat Harro volgens jou een laag niveau heeft. Dat is ook héél vriendelijk. Echt een uitspraak die het goede voorbeeld geeft. Precies, zo moet het!
Als je iets meen duidelijk te maken met te schelden,dan zit je volgens mij niet op het juiste niveau.
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Bigshot schreef:
Glenn Janssens schreef:Het gebeurt meer dan één keer harro.
Bij jou ook... :wink:
Zoals!
Gesloten