Drie Pakistaanse kerken platgebrand

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Bigshot
Lid
Contacteer:

Bericht door Bigshot »

Glenn Janssens schreef:
Bigshot schreef:Tsss, wat een afgang. Hij verexcuseert zich met het feit dat hij zich tot Harro's niveau "verlaagd", zal ongetwijfeld op dat moment "verhoogd" moeten zijn...

Daarmee wil je ook aanduiden dat Harro volgens jou een laag niveau heeft. Dat is ook héél vriendelijk. Echt een uitspraak die het goede voorbeeld geeft. Precies, zo moet het!
Als je iets meen duidelijk te maken met te schelden,dan zit je volgens mij niet op het juiste niveau.
Moet je daarvoor afdalen? Klootzak en eikel etc. staan gewoon in het woordenboek hoor. Ik zeg niet dat ik een voorstander van schelden ben. Maar jij bent wel erg vaag bezig.
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
Harro
Lid
Lid

Bericht door Harro »

Glenn Janssens schreef:Het gebeurt meer dan één keer harro.
Dan zijn er dus meer mensen die die behandeling in mijn ogen verdienen :cheer:
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Bigshot
Lid
Contacteer:

Bericht door Bigshot »

Glenn Janssens schreef:
Bigshot schreef:
Glenn Janssens schreef:Het gebeurt meer dan één keer harro.
Bij jou ook... :wink:
Zoals!
Volgens mij heb jij geen goed geheugen.
Sbf.Koch schreef:Nog een keertje dan:
Glenn Janssens schreef: Bij mij kom je telkens over (sorry dat ik me effe verlaag op uw niveau) als een eikel!
Ben je zo geboren,of doe je daar moeite voor om er ene te zijn?
Glenn Janssens schreef: Ik moet je niet
Glenn Janssens schreef: Je bent niets voor me
nee hoor Glenn, jij houdt je netjes in, je zou leraar moeten worden 8)
Dat heeft ons aller Koch nog geen kwartier geleden voor je allemaal netjes neergekalkt. Mocht jij het niet als schelden zien, dan is dat jou oordeel. Zielig, te zielig voor woorden.
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
Glenn Janssens
Lid

Bericht door Glenn Janssens »

Bigshot schreef:
Glenn Janssens schreef:
Bigshot schreef: Bij jou ook... :wink:
Zoals!
Volgens mij heb jij geen goed geheugen.
Sbf.Koch schreef:Nog een keertje dan:
Glenn Janssens schreef: Bij mij kom je telkens over (sorry dat ik me effe verlaag op uw niveau) als een eikel!
Ben je zo geboren,of doe je daar moeite voor om er ene te zijn?
Glenn Janssens schreef: Ik moet je niet
Glenn Janssens schreef: Je bent niets voor me
nee hoor Glenn, jij houdt je netjes in, je zou leraar moeten worden 8)
Dat heeft ons aller Koch nog geen kwartier geleden voor je allemaal netjes neergekalkt. Mocht jij het niet als schelden zien, dan is dat jou oordeel. Zielig, te zielig voor woorden.
Dan moet je ook eens teruglezen.
Ik weet niet hoe ze er in NL over denken.
Maar volgens mijn begrippen zijn "ik moet je niet" ,"je bent niets" geen scheldpartijen.
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Maar geven hier in Nederland wel eenzelfde blijk van minachting en gebrek aan respect. Het grote verschil is dat schelden meestal 1 woord is, het andere een zin. Althans, hier in Nederland.
Glenn Janssens
Lid

Of ga jij nu beweren dat "je bent een irritante klootzak" hetzelfde effect heeft als "ik moet je niet"?
Opgeheven account 1427

Glenn Janssens schreef:Of ga jij nu beweren dat "je bent een irritante klootzak" hetzelfde effect heeft als "ik moet je niet"?
ja.
Harro
Lid
Lid

Bericht door Harro »

Ja, want het komt op hetzelfde neer Glenn.
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Glenn Janssens
Lid

Sbf.Koch schreef:
Glenn Janssens schreef:Of ga jij nu beweren dat "je bent een irritante klootzak" hetzelfde effect heeft als "ik moet je niet"?
ja.
Ok dat is uw mening.
Ik sta daar anders tegenover.
Harro
Lid
Lid

Bericht door Harro »

Wat een verrassing Glenn :mrgreen:
Glenn Janssens
Lid

Harro schreef:Ja, want het komt op hetzelfde neer Glenn.
Klopt.
Dat jullie er zo over denken mag en kan.
Feit is dat jij te pas en onpas je mening kracht bijzet met scheldpartijen,daar waar het echt niet nodig is.
Dat is mijn visie....en volgens mij ook tegen de regels van het forum.

Ik ben er zeker van als ik zeg "ik moet je niet"...niet op mijn donder ga krijgen wegens schelden.

Terwijl iemand anders klootzak,zielig racistje,walgelijk ventje,zegt ....tegen de regels ingaat van het forum.
Harro
Lid
Lid

Bericht door Harro »

Als ik straks opeens niet reageer dan komt dat omdat ik de belofte moet nakomen dat ik een veteraan vanavond om half acht zou bellen. Dat je niet denkt dat ik deze reteïnteressante discussie weer ontloop. Niets is minder waar Glenn, ik hang aan uw lippen O-)

Glenn, laat het nou toch aan de moderators over wat wel en niet mag.
Laatst gewijzigd door Harro op 14 nov 2005, 19:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Opgeheven account 1427

Glenn Janssens schreef:
Sbf.Koch schreef:
ja.
Ok dat is uw mening.
Ik sta daar anders tegenover.
Als ik op straat tegen een man zeg 'Gozer, ik moet je niet' krijg ik een even harde klap als wanneer ik zeg 'je bent een irritante klootzak'.

En dan nog, wat een mierenneukerij. Nogmaals, het geeft allebei precies eenzelfde blijk van minachting en gebrek aan respect. Dat jij meent de ander te kunnen afrekenen door gecamoufleerd hetzelfde te herhalen is een ongeloofelijk zwaktebod. Laat staan het feit dat het niets, maar dan ook niets had toe te voegen aan de gaande discussie plús het oude koeien uit de sloot halen is.

gut, gut, wat laat jij jezelf kennen, Glenn. Onvoorstelbaar.
Glenn Janssens
Lid

Los daarvan.
Het irriteert mij en dan reageer ik zo...
Harro
Lid
Lid

Bericht door Harro »

Glenn Janssens schreef:Los daarvan.
Het irriteert mij en dan reageer ik zo...
Dat heb ik nou ook _/-\o-
Gesloten