Drie Pakistaanse kerken platgebrand

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Sbf.Koch schreef:
Ja, we staan haaks tegenover elkaar. Maar dat je je op deze manier verlaagt vind ik wel erg jammer hoor.
Kijk maar eens naar uw laatste reactie op mij in die "maatschappij topic".
Je wenste met mij niet verder meer te discussieren en de krediet......(dus de manier waarop,schoot bij mij in't verkeerde keelgat en je algemene postgedrag hier)
Omdat wij haaks op elkaar staande ideen hebben.
Dus mijn gedrag ten opzichte van jou heeft daar veel mee te maken.


Dus kom nu niet af van verlagen hé.
Laatst gewijzigd door Glenn Janssens op 14 nov 2005, 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Jaaaa, laten we met z'n allen Jelle gaan demoniseren! Hij vraagt daar helemaal niet zelf om met zijn goed onderbouwde meningen en uitgebreide serieuse antwoorden op de vragen die mensen hem stellen.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Harro schreef:
Glenn Janssens schreef:Geen snuggere inbreng Jelle. Ik moet die gasten ook niet,maar je post trekt op niks.
Heb je nou eindelijk door hoe Jelle is? 8)
Interesseert me niet hoe hij is.
Dat is niet mijn reden van reageren hier.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Nee, dat weet ik. Je reden van reageren is je frustratie uit het verleden ;)
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Jelle H. schreef:
Harro schreef:
Glenn Janssens schreef:Geen snuggere inbreng Jelle. Ik moet die gasten ook niet,maar je post trekt op niks.
Heb je nou eindelijk door hoe Jelle is? 8)
Ik word gedemoniseerd! Net als Pim! :D
Ja, laten we je vergelijken met de hoogst intelligente professor Fortuyn.
En och, gedemoniseerd.. opmerkingen als de jouwe daarnet pleitten inderdaad niet voor je, sorry.
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Harro schreef:
Glenn Janssens schreef:Mensen met een andere mening (of gedrag?) als de uwe meen jij te moeten uitschelden.
Dat is te goedkoop Glenn. Er zijn namelijk heel veel mensen die een andere mening hebben die ik respecteer. Dat zijn mensen die een normaal onderbouwde, op feiten gebaseerde mening hebben. Zodra ze echter zonder onderbouwing over buitenlanders gaan klagen en daarbij beweren dat je ze boven de noordpool uit een vliegtuig zou moeten gooien dan heb je niet gewoon een andere mening, dan ben je gewoon een hufter. En dan kun je een hufterige reactie verwachten.
Je mag vinden wat je wilt.
Dat geeft je nog altijd niet het recht om tegen de regels hier in te gaan.
Schelden hoort hier niet thuis om een mening te hebben of je mening te verkondigen.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

En jij bent hier moderator, Glenn?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Glenn Janssens schreef:
Sbf.Koch schreef:
Ja, we staan haaks tegenover elkaar. Maar dat je je op deze manier verlaagt vind ik wel erg jammer hoor.
Kijk maar eens naar uw laatste reactie op mij in die "maatschappij topic".
Je wenste met mij niet verder meer te discussieren en de krediet......(dus de manier waarop,schoot bij mij in't verkeerde keelgat en je algemene postgedrag hier)
Omdat wij haaks op elkaar staande ideen hebben.
Dus mijn gedrag ten opzichte van jou heeft daar veel mee te maken.


Dus kom nu niet af van verlagen hé.
Beste, in een serieuze discussie zeg je geen dingen als 'Als ze ook maar een mars jatten zou ik ze buitenstampen'. Dat is gewoon rechts-radicale populistenpraat op straat-niveau. Had je het anders gebracht had ik ook anders gereageerd. Maar om nou meteen iedere discussie met mij uit de weg te gaan is tekenend voor je.
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Harro schreef:En jij bent hier moderator, Glenn?
Wat heeft dat ermee te maken?
Het irriteert mij om zulke scheldpartijen te moeten lezen.
Mag ik u er dan niet op wijzen dat men dit niet tollereert en tegen de regels is?
Nota bene van iemand met een voorbeeldfunctie??
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Natuurlijk mag je dat zeggen, zelfs selectief en vanuit rancune mag je dat dus ga zo door. Maar laat mij dan vrij om je te negeren omdat je geen moderator bent ;)
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Sbf.Koch schreef:
Beste, in een serieuze discussie zeg je geen dingen als 'Als ze ook maar een mars jatten zou ik ze buitenstampen'. Dat is gewoon rechts-radicale populistenpraat op straat-niveau. Had je het anders gebracht had ik ook anders gereageerd. Maar om nou meteen iedere discussie met mij uit de weg te gaan is tekenend voor je.
IK ga geen discussie met jou uit de weg....want dan zou ik überhaupt niet eens reageren op je.
Ik moet je niet,je bent niets voor mij,maar ik verplicht mezelf om te reageren op je.
Want anders ga je dat weer opvangen als weglopen als ik niet reageer op je.
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Harro schreef:Natuurlijk mag je dat zeggen, zelfs selectief en vanuit rancune mag je dat dus ga zo door. Maar laat mij dan vrij om je te negeren omdat je geen moderator bent ;)
Oh dat mag je zeker.
En ik ga zelfs niet beweren dat je dit aanwendt om niet meer te hoeven te reageren wegens gebrek aan....
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Glenn, niet schelden en mensen in hun waarde laten toch? Waarom zeg je dan zelf dat je iemand niet moet en dat hij lucht voor je is? Dat is hypocriet
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Glenn Janssens schreef: Ik moet je niet,je bent niets voor mij
Goed, 'je moet me niet'.. we zitten hier niet in de kroeg Glenn, kom op zeg, hoe oud ben je nou?

ook leuk trouwens dat je me 'niet moet' omdat ik geen zin had om voor de 6e (of 7e?) keer 'buitenstampen' te horen. Ik heb geen scheldwoord in de mond genomen, en toch... Schitterend 8)
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Bij deze,omdat harro niet meer verder wenst te reageren is de discussie hierbij van mijn kant afgelopen.
Tenzij harro er anders over denkt.

Mijn "negeer" modus staat voortaan ook op on.





Totdat je mij weer ergens irriteert met je schelden bijvoorbeeld!!!!
Laatst gewijzigd door Glenn Janssens op 14 nov 2005, 18:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gesloten