Natuur foto's

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Moderator & Beste Avatar 2009
Berichten: 4862
Lid geworden op: 26 apr 2005, 16:35
Gegeven: 55 keer
Ontvangen: 98 keer

Groene Hart

Bericht door asjemenou »

Bedankt voor je compliment BBB. De foto's doen eerlijk gezegd denken aan een nostalgische Hollandse winter maar ze zijn toch echt vorige week zaterdag genomen. Gelukkig blijken dit soort winters nog steeds mogelijk te zijn. Nu nog een Friese Elfstedentocht! De foto's zijn overigens genomen in de buurt van Aarlanderveen. Dit ligt in de buurt van Alphen aan den Rijn. Deze plaatsen liggen midden in het gebied wat het 'Groene Hart' wordt genoemd. Helaas staat het 'Groene Hart' onder een permanente druk van uitbreiding van de steden (Randstad), wegennet enz. in deze regio. Ik ben in deze streek geboren en heb door de jaren heen al heel wat landerijen zo zien verdwijnen. Wat er nog is daar moeten we dan ook verd*md zuinig op wezen! Want anders kennen we in de toekomst dit soort landschappen alleen nog maar van foto’s.
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Afbeelding
Gebruikersavatar
Ajacied8989
Lid
Berichten: 577
Lid geworden op: 02 jun 2006, 20:09
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Bericht door Ajacied8989 »

Scitterende foto, Skylighter! Vak D?

Nou zoals beloofd alsnog mijn foto's:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
Gebruikersavatar
BBB
Lid
Berichten: 1019
Lid geworden op: 16 jul 2005, 00:18
Locatie: Vlaanderen

Bericht door BBB »

We geraken hier verwend van de mooie foto's....
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Plaats reactie